Co jsem,co mám.

Co jsem,co mám.

Anotace: ..

Dívám se z okna do tmavé noci,nebe je plné hvězd a měsíc září a já se sama sebe ptám,kdo vlastně jsem.?Já vím kdo jsi,slyším někde v sobě,jsi nic,ano je to pravda,bez tebe jsem opravdu nic.Je to zvláštní pocit,když se sama nad sebou zamyslím.Co jsem vlastně v životě dokázala a když to vše dám dohromady zase mi vyjde nula.Co vůbec za tu dobu co žiju,co jsem získala,a čeho dosáhla?Je to docela nepříjemný zjištění,že nebýt rodičů,tak vlastně nemám nic.Za ten svůj život jsem dokázala opravdu málo,našla jsem si sice práci,a dává mi pocit,že je to,to správné.Mám pár dobrých kamarádů,záměrně říkám dobrých,protože ne jeden mě zklamal.Mám zvíře,který mě miluje a dává mi pocit,že je tady někdo,kdo mě potřebuje,někdo komu na mě záleží.Mám sice kde bydlet,ale jak jsem řekla,nebýt rodičů nemám nic,žádný byt,žádný auto,zkrátka nic.Nemám být na co hrdá,snad jediný co jsem dokázala za svůj život,bylo postarat se o nemocného tátu,který mě potřeboval celý rok,každý den,byla jsem tu pro něj ve dne v noci,pořád,starala jsem se o něj jako o malýho,protože sám nemohl nic.Ale i přes všechnu péči a snahu o uzdravení,bylo snažení marné,po roce nemoci zemřel.Snad jen trochu můžu být hrdá na to,že jsem se dokázala o tátu postarat a pomoc,když to tolik potřeboval.Jinak jsem vlastně nedokázala nic.Sice se dokážu postarat sama o sebe nic víc.A co se týká lásky tak to taky není žádný zázrak,říká se,že člověk,který neumí druhému člověku otevřít srdce je chudák.Tak asi neumím dát klukovi lásku,štěstí,radost a porozumění,jinak bych přeci tu lásku potkala už dávno.A už bych ji nikdy neztratila.Prý až se naučíš mít rád sám sebe tak teprve tehdy můžeš plnohodnotně mít rád druhé.Možná,že jednomu človíčkovi dávám vše co mám,veškerou lásku co ve mě je,ale zase na druhou stranu trpím výčitkami,že dvěma osůbkám pomalu a tajně beru někoho,kdo je pro ně v životě důležitý.Ale nějak si nemůžu pomoct,toho človíčka miluju víc než svůj život,a chci být jen sním,chci ho mít u sebe napořád,nevím jak už mu to říct,aby pochopil,že z mé strany to není žádná hra,a že to co dělám je jen z velké nekonečné lásky k němu.Protože bych nemohla být s někým koho nemiluju.Miluju ho z celého srdce a cítím,že bez něj nejsem opravdu nic.
Autor Aluna, 28.03.2008
Přečteno 350x
Tipy 4
Poslední tipující: Grafomanická MIA, Darkkitty, carodejka
ikonkaKomentáře (4)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (2x)

Komentáře

Ano,taky tak někoho miluji a nemůžu ho mít a víš,co mi pomáhá??Prostě se z toho vypsat!!Hodit ty pocity na papír a všechno je hned lepší...bude to dobré,neboj:)

08.06.2008 15:20:00 | dreamer.

To bude dobrý, aspoň, že se z toho dokážeš vypsat. Neboj, všechno zvládneš:)

24.04.2008 16:04:00 | Grafomanická MIA

Ahoj moja,tak uz sme si dlho nepisali,boli ma,ze sa trapis,ale uvidis,ze to stastie ta este len niekde caka..netreba ho hladat,ten clovek,ktory sa ti vryje hlboko do srdiecka a ktory bude rovnako milovat teba pride..pretoze ten,kto sposobi,aby si kvoli nemu uronila co i len jedinu slzu,si nezasluzi ani jednu z nich..

22.04.2008 13:25:00 | kacicka

Krasne jsi to Alco napsala, myslim ze si lasky uzivej ber i davej ale nikam nepospichej, cas ukaze sam jakou cestou se mas dat a srdicko Ti napovi . Drzim palecky .

28.03.2008 21:56:00 | carodejka

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí