Zklamání

Zklamání

Anotace: vykrystalizování dlouhodobějšího psychického stavu... další trapárna, co jiného ode mě čekat:o)

Když si dá někdo inzerát na internetovou seznamku, nemusí to být rovnou zoufalec. Tedy alespoň já jsem si jako zoufalec nepřipadala. Možná jsem to zkoušet ani neměla... Ale kdo ví.Rozhodně je to zajímavá zkušenost.
Neříkám, že na netu nejsou slušní a tak nějak opravdoví lidé (potažmo chlapi), ale zvláštní, já jsem na nikoho takového nenarazila. Neberte to jako stěžování. Jen pláču nad svým osudem;-) Teda osudem. Kdybych na osud věřila, samozřejmě. Takhle jsem se seznámila se spoustou skutečně velmi zajímavých lidí. Zajímavých tím způsobem, jako je zajímavý například kanál. Nebo zvratky - nikdy nevíte, čím vás překvapí.
Mě moje "internetové známosti" překvapily hodně. Tedy alespoň ze začátku... Pak už to bylo všechno "na jedno brdo" tedy takové, že nikomu nejde o nic, a jestli, tak o sex. Ale je nutno uznat, že i v kanále internetových podivínů lze nalézt sem tam výjimečný kousek... Nebo možná spíš výjimečně jiný než ostatní, někdo, kdo zanechá když už ne dojem, tak minimálně vzpomínku. Jenomže to nebývají příjemné vzpomínky...a nebo možná příjemné vzpomínky, ale to je taky vše, co zbylo. Dalo by se říct, že s tím mám nezanedbatelnou zkušenost. A ať si říká kdo chce co chce, pravou Lásku takhle nenajdete. Možná že, jako já, na ni přestanete věřit úplně. Možná že z nás seznamka vychová národ citových otrlců a barbarů... Jestli mohu soudit podle sebe, v mnoha případech, i v mém, se jí to už podařilo. Neříkám, že je to nevratné. Doufám, že není. Protože co, když ne Láska...? Jistě, Nevděk:-D světem vládne...není spravedlnost, jsme jen my. a tak i na nás záleží, co, a jestli je Láska. Jestliže Láska je to, čeho se mi dostalo poslední dobou při mých internetových pokusech, tak jdu vstoupit do kláštera. Přes to přeze všechno si myslím, jakožto nenapravitelný optimista, že jsem měla jenom pech... a že se ten pravý najde, když ne jinak, třeba na seznamce:o)
Autor Teesha, 04.04.2008
Přečteno 341x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí