Pláču?

Pláču?

Anotace: ..sama nevím... ale jsem šťastná...

"Don't worry about a thing,
'Cause every little thing gonna be all right.
Singin': "Don't worry about a thing,
'Cause every little thing gonna be all right!"

Všechno mi najednou připadá neskutečně jasné. Našla jsem to, kam patřím. Našla jsem se. Zjistila jsem, že to, co říkají ostatní je mi opravdu hodně ukradené. Zjistila jsem, že cizí názor je to poslední co mě zajímá. Naučila jsem se uvědomit si to, co chci já a naučila jsem se za tím si stát. A přesto... po nocích pláču? Nebo se mi to jen zdá?

Třeba si jen můj mozek vynahrazuje to, co už dlouho nezažil. Pláč.
Najednou se cítím šťastná. Bezdůvodně se usmívám. Tančím v ulicích a užívám si udivené pohledy všech kolemjdoucích. Je mi jedno, co si myslí, protože já CHCI tančit v ulicích a tak tančím. Jen tak ležím na lavičce na školní chodbě a cítím se krásně. A je mi jedno, jak se na mě ostatní koukají. Já tam chci ležet. Tak mě nechte.

No ale i tak... pláču? Sama nevím.

Tuhle jsem někomu napsala zajímavou věc.
Přišla jsem na to, že jsem se asi blbě narodila. Protože TADY se mi až tak nelíbí. Jako bych SEM nepatřila.
Zeptal se mě, co s tím chci dělat.
Napsala jsem, že se mi rozhodně nechce samotné sedět a jen to pozorovat.
Zeptal se znovu co chci dělat.
Nepsala jsem...
Budu sama sedět a pozorovat to a počkám, až si mě všimne někdo, kdo to má stejně. Nechám ho sednout si vedle mě a opřu se mu o rameno... a budu to pozorovat s ním...

A do té doby? Pláču? Možná...
Navenek? Ne...
Vevnitř? Možná...
Pořád? Ne...
Kdy? Občas...
A jindy? Jsem šťastná...

Tak mě tak nechte...

"Don't worry about a thing,
'Cause every little thing gonna be all right.
Singin': "Don't worry about a thing,
'Cause every little thing gonna be all right!"
Autor GirlFromTheRain, 07.04.2008
Přečteno 270x
Tipy 2
Poslední tipující: její alter ego
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí