sen?

sen?

Anotace: tak ten má snad každý, ne?

Už snad od dětství máme každý nějaký sen, čeho chceme dosáhnout, čím chceme bejt. Ale postupem času dospíváme a sami vidíme, jak se nám sen mění. Jaká je to práce, než si něco vybudujeme, jak jsme si představovali. A náš sen se pomalu vytrácí. V životě toho zažijeme velice hodně a neměli bychom to vzdávat. Každýmu jednou či víckrát přijde nějaká překážka, která mu stoupne do cesty.
Já už jsem od dětství chtěla být malířkou, ale ted už pomalu chápu, že umím i jiné věci, než si malovat nebo se plácat se v hlíně. Je mi osmnáct a jsem pevně rozhodnutá, co bych chtěla celý život dělat a čemu se věnovat.
Proč dělat nějakou práci, která vás nebaví a jen vás nudí? Každý znás má nějaké cíle a za těmi by se měl snad jít, ne? Pro někoho je nejdůležitější podpora rodiny nebo přítele, kde stačí jen, aby vás na chvíli vnímali, co se vám líbí nebo jakých úspěchů jste dosáhly.
Myslíte si, že těm, pro který něco znamenáte, by chtěli, abyste byla tím, čím sama nechcete? Vím s určitostí, že to hodně pomáhá v našich rozhodování.
Já bych moc chtěla svého jediného cíle dosáhnout, protože žádný jiný cíl zatím nemám..
Chtěla bych být jendou psycholožkou a mít dětstkou ordinaci. Doufám, že svého cíle jednou dosáhnu a to přeji i Vám...
Autor Engel16, 13.04.2008
Přečteno 365x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Přeji ti, aby se ti tvůj sen splnil, je to krásná, ale velice zodpovědná práce...

13.04.2008 15:06:00 | Nomen

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí