Andělé

Andělé

Anotace: Kdo je to?? A může anděl být i člověk?:-)

Anděl...Kdo to vlastně?? Zkusím popsat co si já myslím o andělech.

Anděl je určitě nějaká bytost, ale pro mně to spíš znamená něco trošku jiného. Podle mě může být anděl i člověk. Proč by člověk nemohl být andělem? Vždyť člověk může mít stjené vlastnosti anděla. Může umět pomáhat, a podělit se o to co má se svým bližním. Andělská bytost je vlastně nahromadění vlastností jakou jsou láska,dobrosrdečnost,umění pomáhat a obětovat se, být nablízku všem potřebným,vyslechnout prosby,stížnosti, a depresivní pocity všech duší, prostě obětavost pro druhého, tedy i umění naslouchat a našla by se spousta dalších...Ano jsou to všechno dobré vlastnosti, které může mít i člověk. Je jasné že jimi nebude naplněn celý, najde se třeba nějaká kapka i špatného, ale ty vlastnosti tady budou. Takovýmto lidem se říká andělé a jsou všude mezi námi, prostě si jen musíme najít toho svého vlastního anděla, pro někoho je to nejbližší přítel, pro dalšího zase celoživotní láska, nebo někdo v rodině ale každý máme svěho anděla ať je kde je, on jsi k nám cestu najde:-) vždy ať nám je 13 nebo 50 objeví se. Musíme si na něj jen počkat a až h opotkáme začne ten pravý život protože s andělem jde vše lépe.

Doufám že každý toho svého andílka najdete brzo já ho tedy doposud ještě hledám:-(
Autor anima alba, 18.04.2008
Přečteno 282x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí