Hej

Hej

Anotace: nevím...našla jsem v archivu...vtipné...dynamické ..omlouvám se za chyby

Za pár měsíců jsem poznala pár lidí.A poznala jsem,jako už mnohokrát,co jsem.Svoje chyby rozebírat nebudu,protože by mi na to nestačil papír.Jestli se ptáte,proč budu rozebírat jiné lidi,je to dobrá otázka,ale zatím vám na ní neodpovím.Třeba se k tomu doberu.

Já chyby dozajista mám a velké,kvůli mě se toho spoustu stalo.A jisté věci,jistí lidé,nazývají názory.Co je to názor?Hm?..moment....dobrá..zjistili jste si to..fajn..V naší komunitě,která je tu velmi důležitá,je názor,to co si myslíš a ihned to musíš říct všem,aby to nebyl drb.Řekneš jednomu,řekni všem,Řekneš 5,řekni všem a hlavně tomu,na koho ten názor máš.

Promiňte,ale když se ten dotyčný názor doví,tak je to pomluva stále,i když už názor promlouvaný za zády ví?

Tvůj údajný přítel se vzepře a tvůj názor nehodlá akceptovat a snaží se vám vtlouct do hlavy,co děláte špatně.Je si jist svou pravdou..i vy poznáte,že ta jeho je možná opravdu lepší než ta vaše.Dobrá.Uznáte jí.

(NE)Přítel se do vás opře.A chyby,které vyčítal vám,by sám sobě teď měl vyčítat.Sic použije pár věcí,na které jste zapomněli.Taková typická věc:říct dotyčnému osobně,nepoužívat sprostá slova,či nenechat se vytočit,brát vše s nadhledem sobě vlastním.

Opřel se do vás,když už vše údajně bylo někde rozhádáno,v dáli zapadlé.Zbytečně.Ale neuvědomuje si,že dělá chybu.Vzápětí vás svou debilně nechutnou přetvářkou(ona to ani nemusí být přetvářka..lidi rádi zlobí lidi) "happy" vytočí,do zkurvený nálady.A to už ty nadávky lítají.A nejen ony.

Neser se do mýho života.Já si budu dělat,co chci a ty mi v tom nezabráníš.

Není vtipné,když vám tohle napíše člověk,co se do vás pustil?Vždyť dělá právě to.Ano,získávám ten opovržený nadhled.Je faktem,že musí být nějaký řád spravedlnosti,který já jaksi nevedu.A tak se tu prolívá krev a trhá maso,jak v nějakém bájném mýtu.

Já tě ochráním!!!

Vskutku.To dělám i já.Velmi často.
Autor Mana--, 20.04.2008
Přečteno 288x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí