školní uniformy?!

školní uniformy?!

Anotace: vim, že moje úvahy nejsou nic moc... ale to hle by možná mohlo někoho zajímat ne?!:)

chodím na školu, kde po nás chtějí společenské oblečení. některým studentům je to proti srsti, a tak se rozhodli, že udělají průkum, jestli bysme my, ostatní studenti, nechtěli nosit školní uniformy... nemuselo by se tak hrozně řešit, jestli tohle nebude vadit týhle učitelce, tohle zase tomuhle učiteli... myslím si, že je to docela chytrý nápad... přecejenom... né každý má na to aby si kupoval nějaký šílený kostýmky, kvádra a podobný jiný, ve kterejch se třeba ani necítí dobře... někdo se prostě jenom chce oblékat módně.. za což většina lidí považuje džíny a tomu podobný....mě osobně je jedno, v čem chodím, ale nápad uniforem je podle mého názoru dobrý... smažou se tak rozdíli mezi chudšími a bohatšími... a navíc to bude mnohem pohodlnější... věci si necháte ve skříňce, ráno přijedete v "normálním" oblečení, převléknete se, nikdo vás nevypeskuje za to že tohle je takový a tohle je nepřípustný, celej den jste ve věcech jako všichni ostatní, takže to ani nevypadá blbě... a po vyučování se zase vesele převlíknete do svejch džínsů a triček s výstřihem až na pupík... a takhle pořád dokola..... jedinou otázkou je, kolik by takové uniformy stály, a jestli by se včichni žáci dohodli na vzhledu... opřípadě, jestli by vedení školy prostě řeklo: takhle to bude a vy se přizpůsobte...
tak... to je asi tak všechno, co sem tak jako chtěla říct ve své "úvaze".... děkuji za přečtení....:)
Autor ivushe, 03.05.2008
Přečteno 657x
Tipy 1
Poslední tipující: Grafomanická MIA
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Teď ještě otázka jestli by to byla sranda celých těch X-let, mě osobně už se tenhle "problém" nedotkne... takže by mi to mohlo být skoro jedno a vcelku i je:) ale spíš jsem proti, nechť se každý obléká jak je mu libo, ono argumenty, že se tím setřou sociální rozdíly... já nevím... ono když se oblékne do uniformy, tak to bude pořád ten samý člověk, z té stejné rodiny, kamarádů mu to nepřidá ani neubere... toť můj názor na věc

06.05.2008 12:51:00 | Doki

Jééé, uniformy!:) Vždycky jsem si přála, aby u nás ve škole něco takového zavedli;) To by mě pak asi zbytek školy ukamenoval, kdybych to navrhla:D Myslím, že mít ty uniformy by mohla být docela sranda, teda pokud by to nebylo nic extra nepohodlnýho. Mám sice svůj styl, ale uniformy... proč ne?:)

03.05.2008 15:44:00 | Grafomanická MIA

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí