Co udělat, abychom byli "IN"

Co udělat, abychom byli "IN"

Anotace: Úvaha do školy..

Co znamená v dnešní době být “IN“
Takže, nejdříve bychom si měli objasnit, co vlastně znamená slovo IN.
IN v českém překladu “V“. Znamená to, být v obraze a v módě, prostě vědět, co právě letí.

1) TETOVÁNÍ: Tetování bolí, ale říká se, že pro krásu se musí trpět. Otázkou zůstává, jestli je krása, když máte tetování téměř na celém těle. Myslí tito lidé na to, jak budou vypadat za 50 let, až budou staří? Asi ne!

2) PEARCING: Pearcing můžete mít v pupíku,jazyku,nose, obočí, na bradě atd. Čím víc propíchnutých částí těla tím víc jste IN.

3) POSLOUCHÁNÍ NESMYSLNÝCH KAPEL: Například Tokio Hotel, kteří podle mě vůbec neumí zpívat. Fandí jim pubertální fanynky, které se bezhlavě zamilovávají do členů kapely, z nichž jeden vypadá jako holka! Stejně za nějakou dobu přijde na scénu zase nějaká nová obdobná kapela, pro kterou se fanynky nadchnou, budou šílet a sundávat si trička až je uvidí, Tokio Hotel už je nebude zajímat.

4) NEBÝT INTELIGENTNÍ: V dnešní době není IN být chytrý a inteligentní (někteří lidé jim říkají ve škole šprti),ale být flákač, lempl, pít alkohol a kouřit. Často se tito lidé smějí chytrým lidem, ale myslím, že by se spíš chytří měli smát nad jejich životem, vždyť alkoholici a flákači to většinou nikam nedotáhnou. Ale položme si otázku, kam ten svět spěje? Za pár let bude plný flákaču a alkoholiků, inteligentní lidé, co mají něco v hlavě budou někde v ústraní…

5) ZNAČKOVÉ OBLEČENÍ: Nejvíc IN jsou lidé, co mají drahé značkové oblečení. Ale co chudáci ti, co nemají peníze na tričko za 3 000Kč? Často se stávají terčem pomluv, ohledně toho, co mají na sobě.

A takhle by se dalo ještě pokračovat, je hodně věcí, kterým já nerozumím a jsou IN…

Tak snad jen jedna rada na závěr. Pokud chcete být IN, nedělejte to, co právě letí a dělají to všichni. Buďte sví, každý jsme totiž originál, tak nemá smysl něco nebo někoho kopírovat.
Autor Mademoiselle S., 31.05.2008
Přečteno 371x
Tipy 10
Poslední tipující: Carver, M.i.š.k.a., Bíša, Skaja, Simísek, MissLonely, Grafomanická MIA
ikonkaKomentáře (6)
ikonkaKomentujících (6)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Souhlas, pod tohle se podepisuju.

24.05.2009 13:34:00 | Carver

sama bych se nikdy nenechala tetovat, ale uznej, že takovýmu Michaelovi Scofieldovi to sekne! :P

24.04.2009 14:44:00 | M.i.š.k.a.

Rozumný názor, plně souhlasím:-)

05.06.2008 10:19:00 | Skaja

Jo, tak to já se s tim setkávám hodně, třeba na naší škole, ale tak vy máte u vás asi inteligentnější lidi:)

01.06.2008 19:31:00 | Mademoiselle S.

Nějak nesouhlasím s tím oblečením. Upřímně, ještě nikdy jsem se nesetkala s opovrhováním nad "neznačkovým" oblečením...=)

01.06.2008 19:14:00 | Simísek

Do háje s frikulínama... :)
Správná úvaha...

31.05.2008 20:33:00 | Grafomanická MIA

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí