Krutost života

Krutost života

Anotace: ...život není vždy spravedlivý...

Život je lež a trápení. Kde je spravedlnost? Kdy se objeví, když jí potřebujeme teď? Poznáme jí vůbec někdy? Každým okamžikem se blížíme k té tmě, k hrozné propasti, do které nechceme spadnout. Co ještě musíme zažít, abychom zjistili, jak život dokáže být nespravedlivý? Za co nás stíhá trest? Za to, že se snažíme přežít? Chceme se bavit s přáteli, trávit čas s rodinou, kterou milujeme. Chceme abychom jsme se měli rádi a mohli být s tím, s kým chceme být. Chceme spolu čelit zlu a strastem, které jsou na nás přichystané. Ale stejně cítíme úzkost, že vše co děláme se obrátí proti nám a zlo nás nakonec ovládne úplně. Pohltí naše myšlenky, naší radost a štěstí. Proč musíme čelit nástrahám, které jsou tak kruté? Tak nespravedlivé...Co po nás život chce? Co musíme udělat, abychom se měli dobře? Postavili nás před hotovou věc a řekli: topte se. Jen pokud se naučíte dobře plavat, vyváznete živí. Ale k čemu nám to bude, pokud naši přátelé zůstanou pod vodou bez pomoci a bez obejmutí? Vy se snažíte zachránit si život vlastní, ale už nestíháte chránit je. Oni umírají a vy se na to jen díváte a trpíte bolestí. Bolestí jejich i bolestí vlastní...
Autor kamich, 07.06.2008
Přečteno 367x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (2x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí