věty známých - i neznámých

věty známých - i neznámých

Anotace: takový malá úvaha o životě pomocí citátů ...

Svět je nádherná kniha, ale nemá cenu pro toho kdo v ní neumí číst a život? Život je jen otevření a zavření očí je jen a jen na tobě co během té chvíle spatříš. Vždyť život je tak krásný a radostný pro toho umí mít někoho rád a má čisté svědomí, mnohý člověk má však čisté svědomí jen proto, že má krátkou paměť. Každému stačí pouze 2 roky k tomu aby se naučil mluvit, ale potřebuje dalších 50 k tomu aby se naučil mlčet. Představte si to ticho kdyby lidé říkali jen to co vědí, protože polovina pravdy bývá většinou velkou lží. Lež má krátké nohy, a kdo lže ten i krade a proto kráčej životem se zvednutým čelem ale ne s ohrnutým nosem, protože nejmocnější je ten kdo přemůže sám sebe, tak nehledej štěstí ve hvězdách cizího když máš nad hlavou svou vlastní. A nezapomeň na lásku, láska je prales do kterého když někdo vstoupí, je okouzlen a nenajde cestu zpět, láska je plamen který zahřívá , vášeň je požár který ničí. Měj srdce a hleď do srdce. NON HABERRI SED ESSE – nemít být, - být či nebýt?
Autor Kwítko, 16.06.2008
Přečteno 490x
Tipy 1
Poslední tipující: Zweiblumen
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí