A já se znovu ptám, kam se ztratily ideály čestnosti, cti, soudnosti, lidskosti asebehodnocení ?!

A já se znovu ptám, kam se ztratily ideály čestnosti, cti, soudnosti, lidskosti asebehodnocení ?!

Anotace: aneb dvě zprávy, které doteď nedokáži pochopit a srovnat se s nimi!

V poslední době zaznamenávám, že přestávám rozumět světu. Ne, světu možná právě naopak začínám až moc dobře rozumět, začínám chápat, na jakých pravidlech je založen, jaké věci se v něm odehrávájí, jaká je morálka a spravedlnost. Morálka a spravedlnost, zdánlivě dvě kladná slova. jenže v dnešním světě se z nich stávají právé opaky. To je to, čemu nerozumím, co nechápu, co možná NECHCI ani pochopit. Kam se ztratily ideály čestnosti, cti, lidskosti, sebehodnocení, uvědomění, soudnosti?

Budou tomu dva týdny, co jsem měl pocit, že mé uši nemohou slyšet opravdu to, co mi můj mozek prostřednictvím jich říká. Měl jsem pocit, že jsem se ocitnul ve středověku, v barbarském státě, kde lidé nemají vlastní soudnost. Ona zpráva se mi zdála jako výsměch všem, kteří se snaží žít v souladu se zákony, v souladu se společností. Ta zpráva sdělovala, že se jistý Rakušan obviněný ze znásilnění, týrání a věznění své vlastní dcery, se kterou měl osm dětí( z nichž jedno již mrtvé), rozhodl, že ze svého domu, který se stal vězením pro jeho dceru, udělá atrakci, díky které vydělá pěkný balík peněz. A věřte, že nadšenců, kteří za jakoukoliv cenu budou chtít navštívit ono ,,vězení", bude nemalé množství. A navíc se onen Rakušan rozhodl napsat knihu, ve které všechny své pocity, pohnutky a ,,sklepní scény" detailně popíše. Ta kniha bude zajisté bestseller. Bohužel. A já se ptám, jsme stále na Zemi?

Druhá zpráva mi svoji absurditou a nepochopitelností vyrazila dech až dnes. Nejmenovaný řidič srazil na silnici muže, který proletěl sklem a zapadl zraněný až do kufru řidičova auta. Ten z nepochopitelných důvodů( nebo zda-li chcete, z pochopitelných úvodů, ačkoliv absolutně nehumánních a pro normálně myslícího člověka nepředstavitelných a neproveditelných) zraněného muže ze svého auta vyhodil v lese a bez jakéhokoliv ošetření či zavolání pomoci odjel. Zraněný muž se ještě z posledních sil dokázal připlazit zpět k silnice, kde byl následně zachráněn. Nyní ovšem již obžalovaný řidič požaduje od zraněného peněžní částku za zničení svého auta. Já opravdu nevím, co si mám o takovém člověku myslet! Je to výsměch zraněnému! Zraněnému, kterého sám zranil! A já se znovu ptám, kam zmizela soudnost, spravedlnost a lidskost?!
Autor Muta cum liquida, 01.10.2008
Přečteno 391x
Tipy 4
Poslední tipující: Aťan, Grafomanická MIA, Cristinne
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Teda ten posledni odstavec mě nemíchnul, potkat toho chlapa, který srazí člověka, ujede bez pomoci a ještě ho žaluže za zničené auto, nejspíš bych úplně přestala věřit, že nějaké dobro existuje. Hnus.

02.10.2008 16:04:00 | Grafomanická MIA

Vážně chceš vědět, kde jsou? Tam kde je spousta dalších původně dobrých věcí. V... ano, přesně tam... obzvlášť u nás... Tohle rozhorčení znám. A dobře, bohužel...

02.10.2008 11:51:00 | Cristinne

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí