konečně jsem ráda opět zpět

konečně jsem ráda opět zpět

Anotace: dlouho jsem tu nebyla a proto jsem hrozně ráda že jsem opět tu. doufám že budu více psát, číst, komentovat apod. myslím že je dobré, že jsem si dala dlouhý odstup. člověk se stále mění a nikdo mi nenalže že to není pravda.

dlouho jsem si myslela: "jo v 18, pak 19, 20, 21 ... letech budu vědět ty zásadní otázky" - kdo jsem, co tu dělám, co chci apod.? ale teď, konečně, ve 23 letech si 100% uvědomuji, že na takové otázky nenajdu nikdy odpověď.
v podstatě je to tak, že odpověď najdeme tehdy, až si budeme jisti, že to co děláme je podle našeho jedinečného názoru to správné. a myslím že mě už se to nejednou povedlo = když jsem byla ještě v uvozovkách prcek (kolem 14let) kamarádka se na mě obrátila o pomoc a názor. nevěděla jak se rozhodnout aby se necítila že to nějak podělala. tak sem si ji poslechla, i její nápad řešení a udělala sem pouze to, že jsem její řešení rozmnožila na více možností. v každém řešení jsme prodiskutovali klady a zápory a nakonec se sama rozhodla co je podle jejího názoru nejvhodnější a správné. nic jsem za ni neudělala, pouze nabídla další možnost.
těším se na kladné i záporné odpovědi protože nevěřím že se mnou všichni souhlasí, ikdyby tak určitě ne 100% - anebo se neshodujeme v něčem jiném?
Autor ebs, 21.12.2008
Přečteno 340x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí