Krása

Krása

Anotace: Moje úvaha nad KRÁSOU. Začíná i končí tázkou 'PROČ' a to mezi tím... to je jen výleva mých aktuálních myšlenek...

Proč? Ptám se pokaždé, když můj pohled sjede na zrcadlo. Proč je krása důležitá? ...Nevím, je mi ale smutno, když vím, že lidé mě soudí podle toho, jakou mám barvu vlasů a jestli se mi dělají pupínky. V tomhle věku se na ,,Krásu" soustředí spousta pozornosti. No, jen se na to podívejte. Jdete po ulici a v duchu si sami pro sebe začnete říkat: ,,Ach můj Bože, jak si tohle vůbec někdo může vzít na sebe?" nebo ,,Neměla by si ta holka vytrhat obočí?". Kdo nám stanovil CO JE KRÁSNÉ? Kdo nám stanovil CO JE NORMÁLNÍ?
Tohle mě přivádí zpět k otázce 'PROČ?'. Proč vzhled určí, co se se mnou jednou stane?...PROČ?
Autor le_loulou, 31.01.2009
Přečteno 373x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Říká se:"Nedělej druhým to, co nechceš, aby oni dělali tobě." Je v tom kus pravdy.

Lidé pomlouvají, hodnotí, posmívají se. Tobě samé také není příjemné, když tě hodnotí. Nedělej to druhým. Alespoň tak, že to přestaneš sama dělat, změníš maličký kousek světa k lepšímu. A možná se tyto věci začnou měnit okolo tebe. Lidé uvidí, jaká jsi a sami se zamyslí, jestli to, co činí, je skutečně správné.

01.02.2009 19:15:00 | Hippy

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí