Moc peněz

Moc peněz

Anotace: Jsou peníze opravdu tak důležité?

žijeme v komerčním světe, kde nás ovlivňuje reklama a konkurenceschopnost být první a nejlepší je pro nás velice důležité ba nejdůležitější.
V této jungli dnešního světa se materiální požitky hodnotí za nejvyšší dosaženou metu v lidském životě a potažmo prostředky k jejich dosažení, tedy peníze - klíč k moci a k "šťastnému životu". Neznám člověka, který by nechtěl víc peněz než co má a netouží po hmotných statcích typu dům, auto, dovolená u moře atd...Lákadel, které dokáží spříjemnit život je spousta. Už malé děti myslící, že vše je zadarmo všechno chtějí, tedy alespoň nutně potřebují co vidí v reklamě, ať je to jogurt s obrázky, barevné skoro živé hračky či oblečení s nápisem.
Je však otázka jestli je člověk opravdu nejšťastnější, když pocítí moc peněz. Samozřejmě, že nejdůležitější v životě je zdraví, fungující a milující rodinné zázemí.
Avšak vraťme se k tématu. Je šťastný? Může jít do jakéhokoliv nákupního centra a utratit tam "nechutnou sumu peněz", nic není problém, vše může mít, cokoliv vidět, kamkoliv zajet.
Jediné co už mít nemůže je snít a toužit. Snít a toužit být první, dosáhnout nedosažitelného, těšit se až bude mít nějaké peníze a svoji vysněnou věc či touhu jsi uskuteční.
Moc peněz dá jediné - samozřejmost.
Autor koelell, 03.02.2009
Přečteno 286x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí