tajemná píseň

tajemná píseň

Anotace: píseň která dokáže ve mě probudin neskutečnou škálu pocitu,však posuďte sami http://www.youtube.com/watch?v=AWqei02c1-s&feature=related

Je zvláštní, kolik pocitů se dá schovat do pár veršovaných řádku. Ale ještě zajímavější pro mě je, kolik pocitů ve mě dokáže vyvolat jedna píseň. Je krátká, ale pro mě znamená strašně moc. Ze začátku dokáže otevřít všechny mé staré rány. Bolí to, ale přesto to nedokážu vypnout, musím poslouchat dál. Přejde do fáze, kdy mě to donutí vzpomenout si na něco krásného co se v mém životě stalo. Vždy si vzpomenu na dvě věci. Nejdřív na přítele, kamaráda, který pro mě moc znamenal. Na kluka který byl pro mě vždy oporou a mým vzorem. Pak vzpomínky otevřou velkou ránu na srdci. Velká láska která skončila, ale jen z jedné strany, strany protějšku. Vždycky si vzpometu na náš první polibek. Ponořím se hluboko do vzpomínek a když se zase dostanu na povrch, do reality, uvědomím si, že písnička už dávno skončila. To co se děje když hraje je těžko popsatelné a já to nedokážu pořádně zpracovat na kus papíru. Ale vím, že to co se ve mě děje mi dává sílu, sílu udělat krok dopředu. Dává mi sílu tady stále být...
Autor strašidýlko-střapatý, 10.02.2009
Přečteno 504x
Tipy 17
Poslední tipující: Aliklat, Stoneman, Isquieasuus, Bíša, certsest, Agniezka, Haniéčka, Andělská holka, Caracol, Kyška, ...
ikonkaKomentáře (9)
ikonkaKomentujících (9)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Nádherně napsané, úplně vím co myslíš taky mám takové písničky :-) ...ale mám jich víc na každou něco x)

07.11.2009 13:02:00 | no.signal

já to tak mám s písní perfect day od duran duran, nebo lou reed... pořád vidím kámoše, jak jede do tý pece v jihlavským krematoriu... a když jí slyším v rádiu, vzpomenu si na něj... jak jsme sáňkovali, hráli karty a tak...

01.05.2009 21:43:00 | Stoneman

tuhle písničku znám...a taky mi miluju. Ne tak jako ty, ale to asi nikdo. Chraň si ty krásné vzpomínky, přijmi bolest, kterou přináší, protože ta časem odezní... asi napořád zůstane trpká příchuť, ale ta nebude bolet. Máš to nádherně napsaný...

10.04.2009 12:10:00 | Juliete

Hudba všeobecně má tu moc léčit i zranit, každý má svou oblíbenou. Pro mě je hudba jedním ze smyslů života.. Nejdůležitější je vydržet, však bude líp :-)

20.03.2009 11:49:00 | certsest

každý má takovou svou píseň...

14.02.2009 18:13:00 | Caracol

Příjde doba,kdy ti tvá písnička přinese jen hezké vzpomínky...chraň si je,jsou důležité v celém tvém životě.Hezky jsi to napsala a připomnělo mě to dobu mou dávno minulou.Díky.

12.02.2009 23:33:00 | prostěholka

Jo,jo. Jsi taková krásně opravdová kočka.

11.02.2009 21:11:00 | Kyška

Chválím ti hlavně ty dvě poslední věty!Jinak je to celý pěkně napsaný;)

11.02.2009 00:30:00 | kleopatra.sedma

Vidíš, v maličkosti je krása... mám také oblíbenou píseň, vlastně několik, ale jednu, jenom jednu jedinou nejoblíbenější... která mne dokáže rozplakat, rozzlobit, roztoužit, rozesmát, uspokojit radostí, zamyslet se, ponořit do svého nitra... je to píseň, která vždy vystihne mojí náladu, možno je to tím, že se dá použít jako smutná, i jako veselá.. přinde na to, jakou má kdo náladu.

10.02.2009 22:09:00 | NikitaNikaT.

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí