Posedlost životním stylem

Posedlost životním stylem

Anotace: nějaká moje kritika na dnešná společnost.....

Typický večer,hospoda,litry alkoholu,jedine co se zase zvrtlo byl nedostatek slabšího pohlaví a tak už to chodí vikend co vikend alkohol je jedine co me drží na tomto světě,kdyby mě nedrželi kámoši tak už tu taky nejsem,ale začíná to být horší a horší doma neslyšíte nic než výtky typu"jaktože není vytřeno" nebo "běž už sakra s tím smetím" jako by na takovychle věcěch ještě vůbec záleželo.Kamkoli vkročíte cokoliv vidite vše se da popsat jedním slovem a to je "posedlost" konkrétně posedlost životním stylem otázka ej stojí mi vůbec za to podívat se na televizní noviny abych vedel že někoho zase lisknul nějaky zkorumpovaný politik nebo že naka země na druhou hodila bombu nebo se na televizní noviny díváme proto že to dělají všichni ostatní nebo dokonce proto že si připadame duležiti či starší?Co konkretně máme z toho že fotbalový tým našeho města zvítězil?radost? ale jakou jediná mou uzavana radost je přiučit se něčemu užitečnemu jedine z čeho by člověk měl mít radost je sám ze sebe nebo z uspěchu svých přatel pokud se v tehle době ještě někteří dají považovat za opravdové přátele.K čemu mi je mé nutkání někomu vybít duši z těla když mnou prochází strach původem z naší společnosti jak ho překonat?to je otázka k nezaplacení mám se snad přestěhovat někde do jeskyně? někde daleko od civilizace? nebo se můžu od "posedlosti" osvobodit nějak jinak?Otázek je nespočet odpovědí málo jak se mám začít osvobozovat od životního stylu když musím chodit do školy?Škola je vůbec první místo které vás začne kazit .....jasně učíte se tam důležité věci není jich mnoho ale přece jen nějaké tam jsou ale už v utlem věku zjištujete tu "posedlost" aniž si to uvědomujete nějaka holka je ostřihana a většina je za par dni ostříhaná taky v čem vám pomuže nejnovější moderní sestřih když se před vámi na ulici objeví neznámá osoba v čem vám pomůže že vaši rodiče si pro vás můžou dovolit cokoliv když vás od konce života dělí pár vteřin? co je užitečnější učit se ve škole matiku ekonomii atd. nebo travit čas studiem bojových umění a střelbou na terč není jedno jesli si umíte spočítat kolik vám mají v bance vyplatit když ji zrovna přepadnou a rozhodno use zastřelit zrovna vás jen proto aby ukázali ostatním že jsou toho schopni.No vratme se k tématu škola další věc ktera vás nutí tam chodit jsou rodiče zajímalo by mě jesli k nim cítím větší lásku než odpor nebo je to naopak jak se ksakru máte rozhodovat c odělat když musíte poslouchat do svých 18 let další loutky uchvácené svou posedlostí,a vůbec proč ksakru do 18 když logicky myslet umíte už od 13 ja kse osvobodit od těch dvou případně jedne věci ktera vam rozkazují a tvrdí že to dělají z lásky přitom je to jenom chemie kdyby žadna nebyla tak bych se ani nenarodil takže si nestěžuju jen mě štve že to co k nám cítí rodiče není láska ale další "posedlost" zpátky k tomu jak se od nich osvobodit aniž by jsme se dostali do nějakeho ustavu kde by jsme jen dostávali další rozkazy.Přemýšlel sem nad blázincem nejsou ta mžádne povinosti máte sice do jisté míry náké omezení ale snad by se to tam nakych par let (zaleži na vašem věku) dalo vydržet jenže otazka je jak se zbláznit(ne že by zrovna mě to dělalo příliš velký problém)muselo by to byt něco dost mirneho na t oaby jste nam neškončili napořad ale zaroven dost silneho aby vas tam vubec vzali a takova věc mě vážně nenapadá.Další možnou variantou je sebevražda jenže kdo ví co je po smrti vzhledem ke všem vědeckým poznatkům bych řekl že nic.To je asi tak všechno z čeho sem se potřeboval vypsat i když po dalších ůvahách přišel na více věcí a tak žádám všechny co tohle čtou a souhlasí se mnou at me zkontaktují přes icq 235-478-186 a pokud mají odpověd na jakoukoli z mých otázek tak at to učiní co nejrychleji.ještě bych se rad omluvil za interpunkci a případné pravopisné chyby děkuji za odpuštění.
Autor Euronymous, 28.03.2009
Přečteno 450x
Tipy 1
Poslední tipující: Sadistic Soul
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí