Moje podnikání II

Moje podnikání II

Anotace: Trošku se zpožděním píšu svou další úvahu o vynikajícím ukončení mého trápení. A věřte mi, že mám velmi příjemný pocit zadostučinění.

Když jsem psala o svém podnikání poprvé, vůbec mě nenapadlo že se vše s „ milou paní podnikatelkou“ vyřeší a ještě k tomu v tak krátké době. Stalo se a to jen díky Danielovi S. Který se mého problému ujal, vynadal mi za mé chyby, vysvětlil, přepsal a s chutí se „vrhnul“ do celého kolotoče kolem mé podnájemnice. Když mi napsal mail abych mu zavolala, že už pro mě něco má, byla jsem hóóóóódně napnutá. Vzhledem k tomu že si den před tím ode mě vyžádal číslo na mobil té paní. Bylo mi taky tak trošku šoufl, co mě ještě zlého čeká, přesvědčená o tom jak s ním paní vyběhla a jak si bude vylívat zlost samozřejmě že na mě v podobě nechvalně známých SMS. No, nebudu vás napínat. Jak rajská hudba mi zněl jeho hlas i jeho sdělení. Jen mě moc mrzelo, že jsem neslyšela jejich rozhovor. Určitě to byl zážitek i pro Dana. Tohle všechno se dělo, čtvrtek – pátek. V pondělí přijel přítel té paní. Přivezl klíče od krámku a odvezl jejich zbývající krámy. V úterý jsem obdržela poštou složenku s částkou za nájem a večer mi přišla SMS, že doplatek za elektřinu mi paní zaplatí až ji předložím fakturu. Což bylo nemožné, protože faktura za elektřinu chodí jen 1x za rok při celkovém vyúčtování. Jela jsem tedy se zapsaným stavem elektroměru za známou paní, která na energetice pracuje a poprosila ji o předběžné vyúčtování. Paní byla na mě moc hodná, naťukala číslo do PC a záhy mi podala na papírku napsané údaje. Pouze na papírku vytrženém z notesu, ale bylo tam vše co jsem potřebovala. Víc se nedalo dělat. Když jsem k večeru naťukala SMS pí. podnikatelce co mám a že jinak to nelze, bombardovala mě celý večer SMS, že dokud neuvidí fakturu, já neuvidím peníze. Byla jsem už unavená vysvětlováním co a jak, tak jsem ji už slušně někam při její inteligenci poslala a vypnula jsem mobil. Druhý den ráno jsem zavolala Danovi a ten zase zapracoval. Jak to všechno udělal nevím, ale do tří dnů mi přišla poštou další složenka s částkou za elektřinu. Ani jsem nemusela posílat dopis od Dana, pro nevěřící paní, který jsem měla podepsat a poslat. Chtěla bych touhle cestou moc Danovi poděkovat. Nezištně mi pomohl a ještě mě naučil třebaže nevědomky, se porvat o své. Věřte mi, že dneska už se mnou jen tak někdo nevydupe. :o) Díky Dane, díky moc. A vám všem přátelé přeji, aby jste i vy v nouzi potkali svého Dana S.
Ale raději ať vás nic špatného nepotká.
Děkuji i vám za váš zájem i podporu. Díky :)
Autor Verule, 02.04.2009
Přečteno 392x
Tipy 4
Poslední tipující: Bíša, Lota
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Jsem rád, že to tak k Tvé spokojenosti dopadlo a Ty jsi poučena a vrátilo se Ti sebevědomí. D.S. obdivuji!

04.04.2009 23:54:00 | Bíša

...archanděl Daniel...hmm, taky bych potřebovala návštěvu nějakého andělíčka...abych završila štěstí na Tvé duši, dám ST jako tečku za tímto příběhem :-)))

02.04.2009 23:42:00 | Lota

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí