Farby

Farby

Anotace: v našich rukách

.
Kedysi dávno, na začiatku, nám Majster maliar rozdal plátno a ponúkol farby. Vybrali sme si, ktoré sme chceli a s nimi sme vyšli do života - do ateliéru, kde odvtedy maľujeme svoj obraz. Už nemáme možnosť farby vymeniť, ani doplniť a vďaka tomu je každý z nás autorom mimoriadneho diela.
Keď si niekoho vpustíme do života, dovolíme, aby svojimi farbami zamazal kúsok nášho obrazu. Nie vždy bývame nadšení takýmto zásahom. A často ľutujeme, že sme to dovolili.
Aj tak som chcela, aby si chvíľku so mnou maľoval na moje plátno. Ani sekundu to neľutujem, lebo vidieť ťa tvoriť s tvojimi farbami bol nádherný zažitok. Nič také som ešte nezažila. Nechal si na mojom obraze nezmazateľnú stopu.
Nemôžem chcieť od života, aby sme navždy a bez prestávky tvorili jeden obraz, veď nič nemôže byť navždy. Som mu však vďačná, za každú chvíľu, v ktorej sa naše farby spájajú a nad ktorou drží ochrannú ruku.

Viem, že ak mi budú nejaké farby chýbať, ty zas prídeš a priložíš ruku k dielu. A že to rada urobím aj ja pre teba, tak o tom nepochybuj! Mám ťa rada.
.
Autor maranika, 10.04.2009
Přečteno 339x
Tipy 11
Poslední tipující: malý lachtánek, Lady L, enigman, Tacca, bloumej očima, ziriant, 6thSun
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Hmmmm...

22.04.2009 18:33:00 | malý lachtánek

dobrý nápad, nakonci uvidíme dílo celé
a budeme se možná divit co jsme vytvořili

16.04.2009 10:16:00 | Lady L

..krásné přirovnání-barvy života kterými malujeme své obrazy..

11.04.2009 07:39:00 | Tacca

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí