Nikdy nezapomeň

Nikdy nezapomeň

Anotace: Ze všeho toho,čím si moudrý hledí zabezpečít blaženství po celý život,je tou nejdůležitější věcí,získání pravého přátelství!!!

Nikdy Nezapomeň,že Tvůj nejlepší přítel, Tě nekokáže opustit a pokud to lze, zůstává po Tvém boku a ve Tvé blízkosti. Ty se směješ,on usmívá se též, jindy pláčeš a on beze slov Tě obejme konější.Nejvíce bolesti mu způsobí,když Tě spatří, láskou zklamanou, utrápenou,plnou žalu a přesto toužící rozdávat Tvé srdce. Mlčky a něžně Tě chácholí zkouší nenásilně pomoci, poradit Ti, jak sám nejlépe umí , důstojně s minimální hořkostí,překonávat těžké a spletilé cesty života.Potlačuji v sobě přiznání, že příliš častěji mi schází Tvé rady, Tvůj uklidňujicí hlas,Tvůj milý úsměv Tvé žerty proč lžu sama sobě ? Vžďyť Tě postrádám celého. Sužuje mě stesk v srdci , v mysli Tě nosím , při vzpomínce se mé oči utrápí v slzách. Nelze jako dřív zavolat a jít spolu na kávu,těd to není možné.Nebýval důvod, myslet do budoucna, snad jsme to ani řešit nechtěli neočekáváný alespoň pro mě rychlý zvrat nás dálkou rozdělila určil tvůj návrat na nedohledný čas.Zbývá trpělivě a s vírou, počkat na moudré gesto, jenž vyplní společný sen,ačkoli se nám,čím dál tím víc jeví nedostupnější a vzdalující se realitě! Neztrácej naději a doufej Tvá silná bojovnost,dosáhne cíle,už proto,že nejsi sama Tvůj přítel v duchu Ti přidá i svou sílu.Pomoc či rada nepřijde,proto jeden druhému stále motivuje k úplně totálnímu zápalu.Většina lidí nechápe naše opravdu skvělé přátelství, vždyť zůstává i přes vzdálenost, čas a náhlé okolnosti neohrožené, ale spíše tím vším více posilněno.Opatruj, chraň a střež ten neocenitelný poklad síly přátel,mnohdy silnější, než láska!Pravidlem hlubokého svazku bývá že duše obou se ocitají v Tvém a zároveň jeho těle. Jedna duše ve dvou tělech-tomu se říká nekončící souhra unikátních přátel, stávající se v dnešní době výjímečné!Ne však každý z nás, objeví to, co mám já. Připadám si královnou nejbohatších ne penězmi a majetkem ,poklad ukrývám, nelze vyčíslit nějakou sumou,též není za nic prodejný.Osud mi velkoryse,poskytnul svou přízeň a ostatní záviselo na náhodě.Člověk jakým je DAN - na bibli přísahám, možná z nebe čí hvězd,nebo jiné neznámé galaxie přišel? Jsi jedním z milionů lidi,celé planety.Bohu vděčím za dar, který zůstáváš navždy pouze TY!!!
Autor Rebelka21, 20.04.2009
Přečteno 399x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí