Čas a písek aneb přesýpací hodiny

Čas a písek aneb přesýpací hodiny

Anotace: další dílo vzniklé během dovolené..ani nevím, jestli to je přímo úvaha, spíš jen krátké zamyšlení nad tím,kolik může znamenat čas..prosím čtěte a vyjádřete se k tomu,zajímá mě váš názor;)

Písek… je všude kolem...je ho plno...miliony zrnek...jemný, od sluníčka prohřátý...večer zase příjemně chladivý...

Ano, jistě, najdeme ho na pláži, ale také třeba..v přesýpacích hodinách..měří neúprosně běžící čas...drahocenný čas...čas, který pro někoho znamená hodně, někdo je ho schopen obětovat pro druhé...někomu už ho moc nezbývá...je jen na nás, jak dobře či špatně ho využijeme...

Přesýpací hodiny...mohou měřit dobu, než něco uděláme, např. také při různých soutěžích...jsou třeba také malinké přesýpačky pro děti na dobu, než si vyčistí zoubky..ale existují i veliké přesýpačky měřící náš život? je možné, aby měl každý svoje, které mu budou měřit, jak dlouho ještě zůstane mezi námi? Písek neúprosně se sypající, odpočítává pro někoho již poslední minuty života...hrozná představa že? nevyléčitelně nemocný – času mu již moc nezbývá...jeho písek se přesypává rychleji než ostatním...musí se snažit rozumně využít svá poslední zrnka písku..např. tím, že svůj zbývající čas stráví se svými nejbližšími...
Autor Soledad, 21.07.2009
Přečteno 366x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí