zábava

zábava

Anotace: ...

Už ste to určitě všichni zažily celý rok nebo aspon mě síc se těšíte na zábavu když příjde den D nemůžute dospat připravujete se snad celou věčnost chcete být dokonalý...když už se blíží ten pravý čas začínáte být nervozní a říkáte se mám jít nemám jít vypadám hrozně zase na mě všichni divně budou koukat,nakonec se odhodláte a jdete když příjdete všichni se zmůžou na ubohý pozdrav začne se pít a všechno je veselejší lidé si vás začnou všímát a vy se začínáte bavit a jste štastní když uběhne kus noci začíná drůhá fáze začne na vás dopadat ůnava a všechny to trápení všedních i nevšedních dnů jedna polovina lidí začne brečet a drůhá se začně hádat nebo prát už nemáte na nic chut a chcete jít domů rozloučíte se a se slzami v očích odcházíte..druhý den přemýšlíte nad tím co jste měli udělat jinak a co vůbec a proč ti co vás jeden den měli tolik rádi o vás za střízliva ani pohledem nezavadí?a co je pravdy na tom že člověk v opilosti říká pravdu?jste zklamání a říkáte si stálo mi to za to?zjistila sem jednu věc když se na něco moc těšíte a plánujete si to většinou to nevyjde zdaleka podle vašich představ ale když se rozhodne jít někam z minuty na minutu tak to stojí zato proto říkám nic si neplánuj a běž do neznáma a bez příprav...
Autor Lenoura, 25.07.2009
Přečteno 264x
Tipy 1
Poslední tipující: ewon
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

já neříkal, že se mi to nelíbí, jen že jsem čekal něco jinýho.
další postřehy: ůnava a málo interpunkce
na druhou stranu: má to vnitřní konzistenci, právě to, že je to odbytý tomu dává pocit autenticity. Tím chci říct, že je možná lepší tam ty chyby nechat.
Mě se něco autentickýho podaří stvořit málokdy.

04.08.2009 21:55:00 | ewon

taky se mi to nelíbí psala sem to ve 3 ráno ještě s nějakou tou kapkou alkoholu v sobě:D

01.08.2009 21:46:00 | Lenoura

vcelku zajímavý, jen jsem čekal něco jinýho :-)
čekal jsem úvahu o tom, jak se lidi všemožně bavěj,
tohle je něco mezi úvahou, dojmem a zážitkem, takže snad tomu chybí anotace, aby člověk tušil, co přijde

26.07.2009 22:37:00 | ewon

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí