Přátelství aneb to jedno z nejdůležitějších v našem životě

Přátelství aneb to jedno z nejdůležitějších v našem životě

Anotace: Takhle jsem jednou v noci nevěděla, co dělat a přitom si vzpomněla na slohovku, kterou jsem vytvořila ještě na základní škole, tak mě napadlo, že se o ní s vámi podělím :)

Osnova:
1) Moje první myšlenky
2) Stránka vlastností
3) Co pro mě znamená přátelství
4) Zamyšlení se nad ostatními

Přátelství. Když se vysloví tohle slovo, vybaví se mi chvíle s mýými nejdůležitějšími přáteli. Jsou to pro mě taky lidé, kteří mi hodně pomáhají, když se štěstí otáčí zády. V těch chvílích, kdy se člověku honí hlavou špatné myělenky, přichází člověk, jenž mi podává ruku. Není mu lhostejné, jak se mám, a tak mi chce pomoct.
Téhle vlastnosti si na nich nejvíce vážím. Protože ne každý je tohoto schopen. Setkala jsem se s lidmi, kteří přátelství předstírali a mysleli jen na sebe. Akorát se dokázali přetvařovat a využívat druhé ku svému prospěchu. Ale naštěstí je většina těch druhých a ti to zklamání zmenšují. Nahrazují slzy úsměvem a samotu objetím.
Myšlenka, že bych si neměla s kým povídat, neměla bych komu svěřit svoje trápení, je nepředstavitelná. Protože smutek a samota jsou mými nepřáteli. Pocit, když můžu někoho obejmout a vykouzlit úsměv na jeho tváři, je k nezaplacení. Znáte ten citát - Není tak těžké za přítele umřít, jako najít takového, aby umírat stálo za to? Myslím si, že je to docela výstižné. Jelikož těžko se hledá opravdový, ten nejlepší přítel. Potkáváme spoustu lidí za život, o kterých si myslíme, že jsou ti praví. O to potom víc bolí, když nás zklamou, nebo nám v něčem lžou. Ale jednou v životě přijde ten, který vás pozvedne a už nás bude provázet po zbytek života.
Někteří lidé se málo dívají okolo sebe. A to je chyba. Potom dochází k závěrům, že nemají nikoho, kdo by je měl rád. Ale to není pravda, protože vždycky, i když si to někdy nemyslíme, se najde aspoň jeden člověk, kterému na nás záleží. V mém případě, když mi na někom záleží, to znamená nepsat mu jen, jak ho mám ráda, ale udělat něco proto, aby ten dotyčný byl šťastný.
Tohle všechno je mou úvahou o přátelství. Ta pro mě vždy taková bude. Přátelství zdvojnásobuje radosti a na polovinu zmenšuje bolest.
Autor Maggots, 30.07.2009
Přečteno 317x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí