Slzy

Slzy

Anotace: ...

Slza...ľahká ako pierko, stekajúca po líci...znázorňujúca lásku, bolesť? Alebo šťastie? Nervozitu? Emócie... Moje slzy pre teba... Slzy lásky, a možno len pobláznenia, slzy vzdoru, slzy túžby... Slzy pre teba... Žiaľ pre teba, žiaľ pre tvoju povahu, žiaľ pre tvoj smiech, žiaľ pre tvoje vlasy... Uvedomovanie si slepej uličky... Nie je možné ísť ďalej... Alebo predsa je? Možno treba čas... Vytrvalosť... Chápavosť... A možno nepomôže nič... Šaliem... od túžby po tebe, od túžby bozkávať tvoje pery, hladiť tvoju tvár, tvoje telo... Beznádej... Bezmocnosť... Už to neviem rozoznať...čo chcem, čo mám... A čo nemôžem mať... Som smädná... A ty mi dávaš chlieb...Zráňa ma predstava, že ťa bude bozkávať iná, namiesto mňa... Zráňa ma predstava, že myslíš na inú... Že sa trápiš pre inú... Raníš ma... No predsa bez teba neviem prežiť jediný deň...Bez tvojich slov, bez tvojho hlasu... Poznačeného strachom, túžbou či hnevom, výčitkou... Chcem... Musím...Prepáč...
Autor betusss, 09.08.2009
Přečteno 372x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí