jen jedno přání

jen jedno přání

Anotace: probuzení do nového dne?

Za oknem padají první kapky deště. Tolik jsem chtěl, aby dnešní den začal sluníčkem a zářivě modrou oblohou. Místo něj docela chladné, kapkami deště obestřené ,ráno. Otáčím hlavu do míst, kde si přeji aby jsi byla. Prosím. Pomalu,jako by s nadějí ,natahuji a pokládám ruku. Dotýkám se prsty ,pomalu a s nadějí, však jen polštáře vedle sebe. Prázdného polštáře. Ni tvá vůně, ani jeden pouhý vlas z tvé krásy není tu. Nikdy nebyl. A tak si vždy přeji. Se slzou ve svých myšlenkách objímám polštář. Tisknu jej k sobě, a volám jméno tvé. Proč. Proč jsi tak daleko. Tisíce světů vzdálená. Životem, dálkou, myšlením. Přál bych si, přál. Být byť jen na chvíli s tebou. Říci. Jsi v mých snech, kdy se po nocích z nich budím. A pak, nemohu usnout. Neb netuším, kde je pravda, kde je jen pouhý sen. Věřím, stále věřím. I ten nejtajnější sen se jednou může změnit v skutečnost. Jako princ klečet vedle lože a po celou noc hlídat spánek a klidný dech tvůj.
Nadejde den, kdy spatřím tvou milou tvář, úsměv a uslyším nádherný hlas. tak dobře tě znám. Mnohem více než si sama myslíš . Tvá duše, čistá jak padlý bílý sníh. jak letní ráno, na rosou zkrápěné rozkvetlé louce. Jsi tak čistá. Vnímám tvé já, duši i srdce tvé. Tvé.
Každé setkání jest pro mne svátkem. Třeba že od prvního k druhému vždy uplyne na tisíce světelných let. Pokorně čekám na další. Dočkám se. Vždyť zbývá jich již jen několik málo.
První rok právě uplynul...
Autor Čoki, 11.08.2009
Přečteno 405x
Tipy 7
Poslední tipující: CULIKATÁ, Nút, Mraveneček, PoeziGirl
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře

A já z tvých řádků
cítím naději..
snad bolavou vzpomínkou
jak stromky v lese
ojíněnou
Do záclony
z pavučin upředenou.
Však jen zítra je..

Včera už
je kapitolou uzavřenou

Dobro se dobrem sejde
uvidíš

Já věřím
že jednou
usínat budeš smět
i probouzet
s laskavou hodnou
milou ženou...

...

05.11.2009 15:54:00 | Nút

Je zde cítit láska. Paráda!!!

13.08.2009 22:23:00 | PoeziGirl

To je to nejkrásnější, co jsem kdy četla. Tolik citu jen ve slovech...

11.08.2009 13:36:00 | Any.any

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí