Domněnky

Domněnky

Anotace: život neživot ,,,

Život je v jednom dni černou čárou a druhým dnem a druhou chvílí naopak svou bílou nevinností nám namlouvá, jak je všechno jednoduchý.. někdo si říká - nemá to cenu - a někdo zas naopak - musím, musím něco dokázat, proč bych tu jinak byl?
Mě se neptej, Džeme, já jen vím, že je plno otázek, na které neznáme odpověd a stavají se z nich další a další nekonečné otázky, stále se dokola opakující..
máme své vlastní názory a své vlastní obrazy o životě,
každý má svůj jiný obraz..... ano, máme každy svůj..
Svůj nevinný ale přitom ve lži položený.
Všechno jsou naše domněnky, domněnky, za které jiní platí, domněnky za které jiní získávájí..
Domnívat se, to je to, co nás doprovází a doufat, to je to, co nám zbývá..
Doufat v to, že přece bude jednou líp.. To nás drží..
někteří shazují tuto všemohoucí teorii, někteří ji shazují, shazují do hlubin - říkají o tom, že je to blbost... ano, je to jen má pohopouhá domněnka..
Nikdy nevím, co bude za minutu.. nevím, zdali se můj nádech promění v zásek a smrt, nikdy nevím, jestli ten kterej bude ve štastnou chvíli považovanej za správnej, bude mou smrtí.. nebudu litovat ničeho, co jsem kdy udelala... možná pár věcí...

Je to až neuvěřitelný co my jako lidský tvor dokážeme
při tom sme ve skutečnosti jeden a ten samý organismus jako každy jiný na této planetě
jen máme menší vadu .. sami sebe vedeme k zániku zániku rodu .. níčíme to hezké co tu příroda vytvořila co vytvořila sama my níčíme naopak výtěžky našich myslí ..výplodem té bujné lidské fantazie
Autor Dzevule, 17.08.2009
Přečteno 238x
Tipy 1
Poslední tipující: no.signal
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí