Být či nebýt

Být či nebýt

Anotace: ...to je oč tu běží

,,Odvolej svá slova nebo tě zabiji,,
a on,ze strachu ze smrti,svá pravdivá slova odvolal.

Proč se lidé bojí smrti?Protože neví co je čeká?Ale proč se bát něčeho co člověk nezná?Vždyť po smrti může být Ráj,nebo Nirvána,nebo...

Nebo se bojí proto,že se jim na světě líbí?Ale kolik z nás si kdy stěžovalo,jak je ten život krutý,jak se jim mstí nebo něco podobného.Tak proč se bojí?

,,Smrt je vysvobození,,.Ale vysvobození si každý musí zasloužit.Žij tak,jak bys měl žít.Vždyť to je důvod proč tu jsi.Dělej to,co ti hlásá tvá víra nebo tvé přesvědčení nebo tvůj názor.Každá víra tvrdí,že pokud budeme žít podle jejích dobrých tvrzení,dostane se nám odměny.Tvrdí,že na světě máme konat dobro a dobře se nám povede.Je to pravda


Náboženství tvrdí,že si nemáme stěžovat.Že život není zlý,že zlí jsou jen lidé.Takže na život bychom neměli nadávat.

ALE.Ale pokud bychom byli s tímto životem spokojeni,neměli bychom důvod snažit se o nějaký Ráj nebo Nirvánu.Tudíž bychom neměli důvod dělat dobré skutky,protože spokojenému člověku je nemožné udělat větší radost.Ale jiná myšlenka tvrdí,že zlí jsou jen lidé.A pokud bychom jako spokojení neměli na co víc dosáhnout,neměli žádný ,,Ráj,, ,tak bychom nedělali dobré věci a stali by se z nás ti špatní.A pokud bychom byli špatní,dělali bychom tento svět horší.A když by byl svět horší,začali bychom si na něj stěžovat a začali bychom s vidinou Nirvány dělat dobré skutky.
Je to jeden zapeklitý kruh

Takže.Jak bychom se tedy měli chovat?Měli bychom dělat dobré věci bez ohledu na to,co nás po smrti čeká.To se totiž dozvíme až na to přijde.A i kdyby nás Nirvána nepotkala,alespoň si pomůžeme k lepšímu životu.

Ale co ten strach ze smrti?Pokud děláme věci dobré,pak se smrti,případně Pekla,nemusíme bát.Bát se smrti je zbytečné.

Přijde si totiž pro každého z nás...
Autor Ičnisan, 22.08.2009
Přečteno 504x
Tipy 3
Poslední tipující: ewon, Rychlý Tep
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

lidi se bojí spousty věcí. řekl bych,že základní funkce strachu o žiovt je přežití. Kdyby se lidi nebáli umřít lidstvo by dávno vymřelo.(je to pud sebezáchovy) Jiná věc je vyšší psychická stránka, jako emoce, morálka, společnost, móda.

09.09.2009 17:25:00 | ewon

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí