Nejtrapnější celebrita I.B

Nejtrapnější celebrita I.B

Anotace: Nejtrapnější celebrita "I.B." Vyhlašuji anketu o ještě trapnější celebritu Vítěz dostane cenu Trapnosti od "Parouback" Ha ,ha, ha

Nejtrapnější celebrita „I.B.“
Nejtrapnější celebritou u nás je bezesporu I.B.

Chudinku nám hospitalizovali !

Každý máme problém, ne málo z nás přišlo o plod v těhotenství…..

Ale psát do „AHA“ přímo z nemocnice vysvětlující dopis, aniž by kdokoli, cokoli o tomto napsal…to je už MOC.

Moc trapný !

Co očekává ?

Lítost od lidí ?

Zastání ?

Soucit s jejím manželem ?

Za vše si přece může každý sám….Každý strůjcem svého osudu !

I.B. však mediální pozornost vyžaduje již od jejích začátků.

Vzpomeňme si na únos,věznění a opakované znásilňování Třískou, její nedávná zranění opeřená samou lží….

To si vše vymýšlí pro zpopularizování své osoby, nebo, aby se na ní nezapomnělo.

Vždyť i špatná reklama je dobrá !

Zpívat I.B. jistě pro děti umí, ale není sama tak trochu nedospělá ?


Na závěr prosím vyhlašuji mini anketu.

V diskuzi prosím připojte trapnější celebritu, abychom tady měli jasno.

Děkuji
Autor v.hercik, 01.10.2009
Přečteno 367x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Já I.B.taky nemusím , ale ne všecko si člověk zaviní sám.Ona má jen smůlu na chlapy.Je to zamilovaná naivní trubka.Její manžel toho pěkně zneužívá....a prodat se dá úplně všecko,včetně potratu.....Možná přečti i něco , co není v Aha , ale v jiných novinách.Starý rozhovor s jejím manželem v Mladé Frontě Dnes ....Možná,že kromě toho,že je zamilovaná a naivní je i zamindrákovaná.....A zoufalé ženy, dělají zoufalé činny...
A zkus se zamyslit , zda je fér , odsoudit někoho jen na základě článku v AHA. ;-)

02.10.2009 08:10:00 | kuskus pruhovaná

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí