Ztráty a nálezy

Ztráty a nálezy

Anotace: měli jsme napsat úvahu na téma život...tohle mě napadlo na procházce městem...

Každý z nás jistě v životě něco ztratil, ale i našel. Ne každý se ale zamyslel nad smyslem těchto ztrát a proč jsme kolikrát našli i to, co jsme nehledali.
Stalo se vám už někdy, že jste něco ztratili a mysleli si, že právě tohle je konec světa? tohle se dříve nebo později stane asi každému. Jsou to ale právě tyto chvíle, kdy si člověk uvědomí, co to vlastně život je a jak jej vede. Zamyslí se nad tím, co udělal a proč to udělal. Tyto chvíle však nemusí nutně znamenat konec všeho, stačí jenom chtít a rozhlédnout se kolem. Možná vás potom překvapí, co najdete.
To nás přivádí k nálezům, které vždy nemusí být dobré ani zlé. Některé z nich nás mohou nasměrovat na správnou cestu, jiné nás úplně zničí. Přesto nezáleží na tom, co nebo koho najdeme, jde o samotnou podstatu nálezu. Kolikrát se vám stalo, že jste našli na zemi ležet peníze? Bylo to dobře, nebo špatně? Právě tohle je případ, kdy se prolínají osudy více lidí a splétají tak jejich život.
Zkuste se zamyslet nad tím, jaký by byl život bez ztrát a nálezů. Vždyť ztráty a nálezy jsou tím, co nám připomíná, že nám ještě srdce bije, že ještě pořád dýcháme. Jsou tím, co nás nutí cítit život, který žijeme.
Autor Dark Angelus, 10.11.2009
Přečteno 366x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí