Dopis

Dopis

Anotace: Dopis na rozločenou

Ahoj holky,
Proč skoro všechny filmy mají šťastný konec, vždyť je to ironie. Život taky není šťastný. Proč tohle všechno je. Proč mi všichni lžou, vždyť já nikomu nic neudělala. Chci umřít, protože to je vysvobození od všeho trápení na světě. Proč tohle nikdo nechápe? Chci být anděl, který vzlétne k oblakům. Ale potom spadnu dolů a budu mrtvá, protože mi všichni berou křídla. Proč mi všichni křivdí? Nikdo mi nevěří. Všichni se ke mně obracejí zády. Nikdy nesplním očekávání mých rodičů. Já tě potřebuji. Chci letět pryč, daleko od tohohle všeho. Ale nemůžu oni mě drží při zemi. Jsem sama uprostřed davu. Davu lidí, kteří mě nenávidí a zároveň milují. Oni jdou pryč a já zůstávám, sama. Oni si klidně jdou za svými sny a já na ně volám ať počkají. Neslyší mě. Chci za nimi utíkat ale nemůžu. Jsem připoutaná k minulosti. A ta mě nechce pustit. Ale proč? Já nechci být jedna z milionu ale chci být jedinečná, Né nějaká kopie, něčeho. Proč to nikdo nechápe? Smrt není špatná ale je to krásná věc, která jednou bude patřit všem. Ale teďko patří jenom mě. Já ji mám zamluvenou jenom pro sebe. Nikdo mi ji nevezme. Je to jediná věc, kterou mi nikdo nevezme, protože je jenom moje. Nikdo ji nevidí, nikdo jí nemůže vzít do rukou a nikdo mi ji nemůže ukrást. Protože je jenom moje a vždycky moje bude. A tohle už nikdo nezmění. Protože já jsem chodící mrtvola, jsem člověk bez života. Jsem bez duše a nikdo mi nemůže pomoct. Chtěla bych poznat jaké to je umřít. Musí to být krásný pocit. Všude v knížkách se o tom píše. Proč to nemůžu zažít? Snad toho nechci tolik, když chci umřít. Tohle je moje přání. Pomozte mi někdo já to sama nezvládnu. Já se nedokážu zabít. Proč? To není tak těžké ne? Tak proč to nejde? Asi jsem zbabělec a až se zabiji tak budu statečná. Budu ten nejstatečnější člověk na světě a nikdo to nezmění. Až to udělám tak vám dám vědět. Teďka se o to jdu pokusit. Protože je to, to jediné na čem mi záleží. Protože ten kdo se neumí zabít je zbabělec. Já nechci být zbabělec. Já jsem statečná. Takže se zabiji a bude všechno v pořádku. Všem jenom ničím život. Nikomu na mě nezáleží. Jsem sama a nikdo to nemůže změnit. Tak proč mi nikdo nerozumí? Proč jsou všichni proti mně? Já chci jenom trochu uznání nic víc, tak mi , prosím, někdo pomozte. Prosím. Já toho nechci tolik. Chci aby mě měl někdo rád a aby někomu na mě záleželo. To toho chci tolik?? Myslím že ne. Tak sbohem. Možná se někdy uvidíme. S pozdravem nemožný člověk.
Autor Emilinkaka, 17.11.2009
Přečteno 544x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Ahoj Emilinkoko,
doufám, že jsem Tě oslovila správně, jestli ne, tak se moc omlouvám. Myslím si, že KAŽDÝ ČLOVĚK JE ORIGINÁLEM,ačkoliv to v dnešní uniformní době tak nevypadá. Každý z nás má totiž zcela jedinečné a svým způsobem úžasné (i když Ti to možná tak nepřipadá) vnitřní prožitky. I Ty máš duši, kdybys ji neměla, nikdy tento text nenapíšeš. Jsi člověk, který hledá sám sebe a zátěž vnějšího světa jej příliš tíží. Znám tento stav, cca před 7 lety jsem si tím procházela také. Smrt není v žádném případě řešení, ani projev odvahy. Je to jen zbabělý a zoufalý krok, výraz nedostatku síly a ochoty k vnitřnímu růstu. Člověk potřebuje bolest a zoufalství k tomu, aby se stal sám sebou, získal vnitřní moudrost a klid. Je to cesta těžká, ale věřím že jí projdeš úspěšně. Myslím si, že jsou jistě lidé, kteří Tě mají rádi, jen to v současném stavu (jako já před lety...) nejsi schopná a ochotná vnímat. Nevím, jaké konkrétně máš problémy, co Tě přivedlo až sem. Kdyby ses chtěla s čímkoliv svěřit klidně mi napiš. Přeji Ti hlavně naději a víru do budoucna. Měj se co nejkrásněji a jestli budeš chtit tak se ozvi. N.B.

27.12.2009 11:47:00 | Narcysa Buttonová

filmy mají štastný konec, aby se na ně někdo koukal...

lidé se zabíjejí ne proto, že jsou stateční ale obvykle proto, že jsou nešťastní popř. nemocní.

Hlavu vzhůru bude líp, jednou tě někdo bude mít rád. On pravděpodobně má, jen to dává najevo nemožnými způsoby. Napříkad rodiče.

17.11.2009 21:02:00 | ewon

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí