Studený pot

Studený pot

Anotace: Včera jsem vedla jistý rozhovor na toto "zajímavé téma", začalo to na téma jak se na nás jeví strach a skončilo dohadováním zrovna o je/není studený pot ;)

Tento pojem vám asi cizí není, často to slyšíte ve filmech, nejčastěji asi v hororech: „A pak mi na čele vyrazil studený pot...“, Ale je to jen filmová záležitost, nebo už vás někdy něco tak pořádně vylekalo, že vás opravdu obklopoval studený pot?
Vždycky jsem si dělala legraci z té hysteričtější skupinky lidí, co kolem mě jsou. A na jejich hysterčení jsem reagovala větami typu: „Copak, vyrazil studenej?“
Možná jsem jediná osoba na literu, kterou napadla řešit taková hloupost, ale zajímá mě váš názor, zda to tak v reálu fakt funguje a zda je to přirozená reakce lidského těla, nebo jen slovní obrat co lidé používají.
Asi nikdy jsem neměla na tolik velký důvod se bát, nebo mít z něčeho tak obrovský strach (snad krom přijetí na SŠ, a potom kdy jako dítě jsem se ztratila v supermarketu a mezi těmi nekonečnými regály jsem ne a ne najít milovanou maminku), takže to používám jen jako slovní obrat, ale v reálu se mi to vážně ještě nestalo. Asi bych se měla začít více bát, aby to šlo otestovat.
Pro mne je asi vždy nejhorší zážitek setkání se s opilým člověkem, může za to možná pár vzpomínek s dětství a i pár současných zážitků, kdy vidíte jak alkohol dělá s lidí agresivní tupce bez mozku. Ale i při těchto kontaktech si umím vždy zachovat „zdravý rozum,“ a naštěstí také nejsem hysterický typ člověka.
Umím ze vyděšením klepat, slyšet vrzání vlastních zubů, kousat si nehty a rty...to jsou mé příznaky, ale co vy, když jde opravdu do tuhého?
Autor Stepankas, 22.12.2009
Přečteno 694x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí