Doteky duchovních světů 1

Doteky duchovních světů 1

Anotace: Inkarnace existují.Aneb o čem se neví ani nepíše. Ti jež žijí mezi námi a přesto je neznáme.

LuCiel napsala hezkou úvahu Život po životě a já myslím,že bych něco měl dodat.
Existují mezi námi lidé proživší klinickou smrt a dotknuvší se duchovního světa,ale k tomuto doteku může a dochází i jinými způsoby.Klinická smrt také neznamená hodnotnější dotek.Existuje málo početná skupina lidí různého poznání duchovního světa,která díky své neagresivitě a neambicióznosti jakoby neexistovala.Žijí jakoby osaměle ale klidně a vůči ostatním jsou mírní a shovívaví.Své poznatky s duchovních světů klidně zdělí,ale nikoho nepřesvědčují o jejich správnosti a přitom jsou často ohromující a naprosto odporují současné vědě,k níž se také vyjadřují shovívavě.Nemají strach ze smrti,ale nevyhledávají zbytečné nebezbečí.Celkem ochotně pomohou,ale pomoc nikomu nevnucují.Nejsou nijak nábožensky založení,přesto na naboženství mají vcelku kladný pohled,ale opět se shovívavou rezervovaností.Současní vědci je musí brát jako blázny,což oni s úsměvem unesou a o svém zdravém rozumu je nepřesvědčují.Díky tomu jsou mimo jejich zájem,což jim vyhovuje.Vlastně se vědě spíše straní a není divu.
Tato skupina není nijak zaškatulkována a proto nemá označení.Můžeme jim říkat třeba LDD(lidé dotknuvší se duchovna).Jim to bude jedno.Neznají se navzájem,ale vědí,že druzí existují a často nevědí proč byly na Zem inkarnováni,ale vědí že je k tomu určitě nějaký důvod.
Někteří jejich existenci se jako sektářští rádobyvůdci snaží zneužívat pro svá vesmírná učení,ale jde jim jen o moc a peníze.Ve skutečnosti nikoho z LDD do svých řad nezískali a nezískají a jejich učení je jen úsměvná fantasie sestavená se střípků poznatků od LDD a navíc zcela špatně pochopena.
Mezi LDD patřili prokazatelně někteří šamani přírodních národů.Eskymákům pomáhali přežít v arktidě a i dalším národům v tvrdých podmínkách.Byl to jejich inkarnační ůkol!Velmi těžký a statečný úkol!Pro vědu je existence těchto šamanů nepříjemná a jejich schopnosti nepřijatelné.V dnešní době byl prokazatelně úkolově inkarnovaným Craigův sándhů v jeho knize Dobrodružství je mým živlem.To všechno jsou však lidé inkarnovaní dobrovolně a bez amnézie zrodu.Ti věděli proč tady jsou.Ale většina to neví a nepřekonali amnézii zrodu,proto jejich poznatky z duchovních světů jsou menší a pocházejí jen z menších dotyků s duchovním světem,ale i tak převyšují znalosti současné vědy,která je postavena na nepřesných základech a je tudíž omezená v chápání.
Autor mistr pekař, 07.01.2010
Přečteno 411x
Tipy 4
Poslední tipující: 6thSun, Unyle Pěl
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

nakonec to musel říci mistr pekař...

08.01.2010 10:18:00 | Unyle Pěl

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí