Doteky duchovních světů 2

Doteky duchovních světů 2

Anotace: Inkarnace existují.Aneb o čem se neví ani nepíše. Jemná hmota a inkarnační cykly.

Ve své povídce Tajné poznání jsem se snažil podle poznatků LDD popsat hmotu a její složení.Interpretace nebyla nejdokonalejší,ale to je chybou současného chápání postavené na nedobrých vědeckých základech.Musel jsem použít jako výchozí základ černé díry,což je vcelku správně,protože pro LDD jsou základní nedělitelnou částicí čili atomem,ale přirozenějším výchozím základem pro ně jsou vibrace čili gravitace, jež jsou základem všeho.Takhle to bylo jednodušší skloubit,byť třeba neuměle,se současnou vědou.Že je věda s pohledu LDD primitivní není její zlehčování či osočování,ale každý posoudí sám.Když víte o inkarnacích a cestování rychlostí myšlenky a porovnáte to se znalostmi současné vědy,může vám věda vyjít jako dokonalá?Jako kdysi lidé přejali myšlenku o kulatosti Země a lidé na druhé straně z ní nepadají,tak také přijmou myšlenku nekonečna a jeho recyklační princip.Potom budou kroutit hlavou nad dnešním uvažování.
Těla duchů jsou tvořena při stejné prostorové velikosti mnohařádově vyšším počtem atomů jemnější hmoty,proto je naše hrubší hmota skrze ně prostupná.Ne však úplně a magnetické působení obou hmot umožňuje vzájemné ovlivňování.Jemná hmota dokáže vytvářet vibrace jež na hrubou hmotu plně působí.
I tato těla lidé opouští a uvolňují další těla z ještě jemnějších hmot a tak to pokračuje než svůj cyklus obrátí zpět k hrubší hmotě k určeným či zvoleným inkarnacím.
Tyto cykly se netýkají jen všeho živého,ale začínají od nedělitelných částic.Rychlost cyklů a množství průchozích hmot během cyklu mohou být různé a individuální.
Také vývoj cyklů může být různý a kombinuje se.Může být růst prostorový,kdy přecházíme mezi bytosti hrubší hmoty,ale při stejném množství základních částic.Můžeme přecházet k dokonalejším bytostem stejné hmoty.Ale hlavně(a to zásadně) můžeme také při stejném prostoru pokračovat v jemnějších hmotách a v naší hrubější hmotě se už neinkarnovat.
Důležitý je ten fakt,že jemná hmota je při menším prostorovém měřítku a menším počtu nedělitelných částic hrubší hmotou a naopak.Proto když si budete představovat,že prostor vašeho těla je plný neuvěřitelného množství neuvěřitelně malých civilizací,tak začínáte uvažovat správně.
Někoho zajímá tak malicherný fakt,jestli duch může zabít ducha.Odpověď zní ano,ale jen do stejné jemnosti hmoty a pouze to urychlí cyklus.
Autor mistr pekař, 07.01.2010
Přečteno 332x
Tipy 2
Poslední tipující: 6thSun
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

vypadá to, že uvažuju správně:-)

04.02.2010 13:53:00 | 6thSun

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí