Samota

Samota

Anotace: Je to o tom jak já vidím samotu..........

Je to jako vítr,Prázdné a pusté,kolem nic neslyšíš.je prostě ticho.Nic tě nenapadá.Z dálky slyšíš jen jemný vánek.Jen tak sedíš a nic neděláš, přemýšlíš.Je tady okolo vůbec někdo, nebo něco? Ne.Nikdo tady není. Představ si že sedíš na židli.Je celá ze dřeva a okolo je jenom prázdná místnost.Zoufale se snažíš najít dveře........, jenomže oni v té místnosti nejsou.Zkusíš tedy najít okno, ale to taky nikde není, tak aspoň malý otvor, ale ani ten neexistuje.Ta místnost je prostě zavřená.Najednou si uvědomíš, že přestáváš dýchat.V místnosti už došel vzduch.Ty upadáš do bezvědomí a pomalu umíráš..... , najednou se před tebou objeví okno.Co uděláš ? Hned tím oknem prolezeš a neváháš ani vteřinu.Ale jakmile tím oknem prolezeš, tak zjistíš, že jsi v jiné místnosti.........ale v podstatě je stejná, nic tam není,žádné dveře,okno, natož otvor.A tobě nezbývá nic jiného než prostě dál sedět a čekát, než se zase objeví okno, otvor, nebo dveře........................


Místnost je samota.Sedíš a čekáš jestli se třeba ukáže otvor.
Otvor jsou lidi kolem tebe, ne tví přátelé, ale někdo prostě známej.Jsou to lidi co znáš třeba od vidění.
Okno, to jsou tví přátelé, když se okno objeví znamená to žře jsi našel/našla přátele, ale jakmile to okno zmizí, nebo jím projdeš a jsi v podobné místnosti, znamená to , že už o tebe tví přátelé nestojí......a zmizí jako to okno.
A Dveře jsou láska, někdy se objeví 100x a někdy ani jednou.Pokud se v místnosti objeví dveře, tak máš štěstí, protože tě můžou dostat z místnosti ven. A pokud máš velké štěstí, tak tě zavedou na krásnou rozkvetlou louku plnou květin, motýlů a v dálce můžeš vidět i les, nebo slyšet řeku, nebo zpívat ptáky. Jenže to, že se ty dveře objeví, se stává málokdy.
Nezbývá nic jiného, než jen čekat a čekat..................... .
Autor veveoranzovka, 16.01.2010
Přečteno 420x
Tipy 1
Poslední tipující: ewon
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

no na patnáct let je to poměrně jasnej obraz toho, jak se věci mají ,
teďka zrovna jsem ňákej nekritickej, ale přijde mi to dobrý

16.01.2010 19:44:00 | ewon

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí