Motivace

Motivace

Anotace: něco z mé chvilkové psychické labilnosti.. Nemá to asi ani hlavu, ani patu. Kritizujte jak chcete.

Nic nedělám, nic, celý 3 dny se válim a čumim.. ležim a čumim na filmy, net, poslouchám, písničky, bloudim po bytě. Ale kde je něco kloudnýho co bych měla dělat, kde? Co třeba škola? Měla bych se učit, dopisovat, přepisovat a prostě mít nějakej zájem, ale on není. Motivace., jo nemam žádnou motivaci, nebaví mě to, absolutně ne. Ta škola mi nic neříká, jediný co by mě tam ta k nějak zajmalo je cestovní ruch, kterej je až příští rok, ve 3, jo docela dlouho.. a co když se tam nedostanu?.. Proč sem vlatně tady.? Je to lenost.. je to blízko. CHI PRYČ! Nesnášim to tam, ústav zasranej, NESNÁŠIM HO! Všichni se chovaj tak nadřazeně a důvod??. Nemaj. Možná kdysi to dobrá škola byla, ale teď rozhodně ne, žáci si tam z toho dělaj holubník a učitelé pak řeší jenom sračky okolo. Třídní učitelé nás nenáší, znepříjemňují nám to tam, je jim to jedno, to oni sou ti „šéfové“..nasrat! Jestli neudělam tenhle rok, odcházim. Nadobro. Pudu na tu aranžérku jak sem si vždycky přála a seru na to, budu dělat to, co mě baví, ne poslouchat nějaký píčoviny který mě vůbec nezajmaj. Jistě že se budu snažit tuhle pakárnu dodělat, přece jen tak nezahodim 2 pitomý roky co tam sem, nejsem blbá. Ale.. já fakt nevim, řekla sem si, že jenom dopiju kafe a pudu se učit tu češtinu, kafe sem dopila asi před půl hodinou a co dělám? Píšu tohle. Stejně mi to v ničem nepomůže. Tak nevim jestli je to tou mojí motivací, nebo spíš mojí leností, asi v tom bude obojí, každopádně co s tim dělat, to vážně nevim. Asi bych už se měla zvednout a jít se učit tu zasranou češtinu, co,?!!!! Je to beznadějné.. nezměnim se.
Autor kata02, 13.04.2010
Přečteno 303x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí