Je to v minulosti..

Je to v minulosti..

Anotace: Proč se někomu v životě kazí vše, co se dá a někomu se sype štěstí přímo do ruky? Že by životní nespravedlnost ?

Když se občas člověk zamyslí nad tím, co se mu vše v životě přihodilo dokáže většinou na jedné ruce spočítat, v kolika životních chvílích byl opravdu šťastný a opravdu se mu velice dařilo .. ba naopak, když se zeptáte, kdy se cítili smutní, zanedbaváni a nebo ošizení ....řeknou vám jistě dvoumístné číslo .. a nemám pravdu? Lidi si věršinou pamatují jen to špatné a to dobré se tím zakrývá. Někdy ale ne, ěnkdy se snažíme myslet jen na to dobré, ale to ty krásné vzpomínky musí mít opravdu velice cennou hodnotu například narození dítěte a nebo svatba? Ale všimli jste si taky, že některým lidem se daří skoro pořád a na někoho se ta smůla po hrstech sype? Kdo kdy předurčil, že někdo bude mít štěstí na každém kroku a někdo bude rád, že se mu alespoň jednou něco povede? Kdo měl právo na to někomu přivést do života tolik nešťastných náhod a takové množství probrečených chvil? Kdo na to měl sakra právo? Všichni když se narodili se měli narodit stejně ....nerozdělovalo by se to na chudí a bohatí, na černý a bílý.. na "startu" života měli být všichni stejní a všichni si měli být rovní! Pak by se opravdu vidělo, kdo by byl schopný si vybudovat krásný život ...ano přesně tak! Někdo se narodí do rodiny milionářů a má na celý život vystaráno a přitom se narodil úplně stejně jako třeba nějaké ubohé dítě v Africe ....oba vznikli stejně a také stejně zemřou! Tak proč jednomu se poštěstilo mít co do pusy a tomu druhému ne? Já vím ani jeden z nich za to nemůže.. ale už se ptám naposled: kdo měl to právo svět takhle rozdělit ????? Na tohle mi nikdo neodpoví a nikdo na to odpověď ani nezná ...už to tak prostě bohužel je... A nikdo mi nevymluví, že svět se prostě na bohatý a chudý rozděluje a vidíte to na každém rohu.
Autor Nikolka P, 14.06.2010
Přečteno 263x
Tipy 3
Poslední tipující: Radek.oslov.Šafárik, Any 4
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí