Protože se to tak dělá...

Protože se to tak dělá...

Anotace: Protože se to tak dělá, ne?

,,Proč si kupuješ hnědou kabelku, když jsi minule říkala, že se ti hnědá nelíbí?"
,,Líbí...všem se líbí."
Opravdu miluji takovéhle odpovědi. Jsou nejvděčnější...a člověk se z plna hrdla může jejím "ctitelům" zasmát.
Plno lidí rádo říká: ,,Proč to děláš? Protože to dělají ostatní? A když ostatní skočí z okna, skočíš taky?"
A potom odloží červené triko a tyrkysovou šálu, protože v minulém díle jakéhosi velerozumného časopisu psali, že se to k sobě nehodí.
Co to vlastně znamená, že "se to tak dělá"? Že to dělají lidé teď..? Nebo že to dělají posledních padesát..sto..let?
Jsem vegetarián. Nebojte, nebudu Vás dusit argumetny proč být a..proč být. A nerada vysvětluju proč jsem, protože většinou přede mnou stojí člověk, kterému jde hlavně o to, jak mě shodit a dokázat, že maso lidé jedli vždycky....
Ano, jedli ho vždycky...vždycky od té doby, kdy se naučili lovit, protože je to rychlý přísun energie.
Ten, kdo řekne, že něco dělá proto, že to tak dělá každý nebo "se to tak prostě dělá" má většinou omezený výhled na obzor... Nejspíš se nikdy nezamyslel PROČ..a jestli se to líbí nebo to dělá dobře JEMU...
A proč to vůbec píšu?
Protože to tak dělají všichni, ne...?
Autor Luxxx, 22.08.2010
Přečteno 308x
Tipy 1
Poslední tipující: Unyle Pěl
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Lidi jsou opice

24.08.2010 09:18:00 | Unyle Pěl

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí