Realita

Realita

Anotace: Co je smyslem života? Má cenu vůbec žít... Smrt je vysvobozením...

Cesty duše jsou nevyzpytatelné, cesty srdce jsou nekonečné. Většina z nás hledá cestu z toho bludného kruhu, doufá, věří, přeje si, že bude lépe. Ale vlastně už nikdy nebude nic jako dřív. Čas utíká a s ním mizí i ty naše kousky dětské duše, která se trhá, když začíná chápat všechnu zvrácenost tohohle světa. Malicherné vzpomínky, tak budeme nazývat naše nejsilnější zážitky z období, kdy jsme ještě nic nevěděli, netušili, neměli zdání, co vlastně se tam všechno skrývá. Všechny naše růžové obrázky se změnili na jednu barvu, na šeď všedního dne. Co je vlastně smyslem našeho života? Proč někdo řeší svou bolest alkoholem? Copak se to tím dá řešit. Troufám si říct, že i když nám to uleví, tak to naše problémy nevyřeší… Nemá cenu se před tím schovávat. Nikdo tomu neuteče, vůbec nikdo. Zubatá si pro nás přijde teď anebo později, ale dojde na ní. Stejně jako na spoustu věcí v našem životě. Naše první pusa, láska… Spousta věcí, maličkostí, co se dějí v našem životě a proč mám dojem, že mi nedávají smysl? Vlastně už je to děsně dávno, co jsem se cítila šťastná. Ale zase v jedné oblasti, tak moc sama. Nyní je to naopak. Mám dojem, že přátele ztrácím. Ale spousta se jich změnila, tak moc, že mě to strašně bolí při vzpomínce na ty časy… Neskutečná představa říct si, že už je mi tolik… Čas utíká, prokluzuje nám mezi prsty a než se otočíme, chováme v náručí vnoučky a vzpomínáme na mládí. Je tohle život, co si všichni přejeme? Někdy mám dojem, že sem nepatřím, nechápu důvod toho, že jsem se narodila. Proč mě nic nenaplňuje? Copak nemám svůj smysl života. Já vím, možná jsem ho jen nenašla, ale už dávno pochybuju, že ho najdu… Myslím, že smrt je nám všem vysvobozením z pekla tohohle světa…
Autor Cassée Moteur, 07.10.2010
Přečteno 434x
Tipy 1
Poslední tipující: Yendas
ikonkaKomentáře (6)
ikonkaKomentujících (6)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Asi by se ta úvaha dala napsat "kapku" lépe, každopádně za dobrý námět, za téma, které je na správném místě a pro povzbuzení dávám bodík :-) Je tady na Literu dost jiných úvah, které určitě nebudu odsuzovat, ale mě nezaujaly vůbec. O této se to říct nedá.

21.10.2010 16:00:00 | Yendas

Aťan: Neodpovídám za ostatní, je tam slovíčko myslím, což znamená, že je to můj názor, kdybych to napsala bez toho myslím, tak potom by to mělo ten význam. A proč je to hlavně o mě? Mám kolem sebe lidi, zajímám se o ně, mám o ně starost a spousta jiných věcí, ale v tom spěchu zapomínám na to, co chci i já a někdy třeba lituju toho, že jsem neřekla, co kdybychom šli tam. A tohle je napsané speciálně pro sestřenku úvaha s mým názorem. A neodsuzuj mě, když mě neznáš. Tohle zní jako slova někoho malýho, vím, ale je to pravda.

20.10.2010 20:54:00 | Cassée Moteur

"Myslím, že smrt je nám všem vysvobozením z pekla tohohle světa…"

Chvíli mluvíš o svých problémech a pak odpovíš za nás za všechny. Promiň, ale na 19letou je úvaha hodně nevyzrálá, některé 15leté Literačky a Literáci by tě strčili do kapsy. Víc mysli na druhé, ne jen na sebe...

20.10.2010 13:12:00 | Aťan

mělo by to končit nadějněji,nikdo neví proč jsme tady,pouze se můžeme domýšlet a je jen na nás zda budeme žít s optimismem a vírou nebo tonout v temnotě.A nebo jak pravil W.Blake-Někdo je stvořen k světlu dne,jiný zas k věčné temnotě.Asi proto píšeme,kreslíme,socháme a tvoříme protože prostřednictvím díla hledáme sami sebe...

11.10.2010 14:09:00 | la loba

Jenže nemůžeš čekat, že si přečteš smysl na nějakejch stránkách a budeš to vědět. Maximálně se dočteš, že to někdo dokázal, našel SVŮJ smysl a žije naplno. Což v důsledku ostatní hledače může dostat do ještě větší depky.
Těch, co to dokázali, možná není moc, ale protože není ani moc těch, co do toho dali všechno.

08.10.2010 13:29:00 | Unyle Pěl

škoda, že sem víc nepíšou ti, co smysl našli

07.10.2010 22:49:00 | ewon

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí