Chci změnit svět...

Chci změnit svět...

„Co chceš být až vyrosteš?“…Tak tahle záludná otázka mě trápí už děsně dlouho.Sakra lidi!Vzpamatujte se!Je mi necelých patnáct!...Nevím čím chci být…ale vím…že chci pomáhat lidem.Chci vymyslet něco co udělá život příjemnější i těm,kterým ho někdo jiný vzal.
Všichni vždycky básnili o tom,jak se jim děsně líbil film třeba…Forrest Gump!Já ten film nesnášela.Nikdy jsem ho neviděla celý.Vždycky se ve mě zvedla vlna smutku,strachu a nenávisti.Snad nikdy nepochopím,jak můžou mít někteří velké paláce,spoustu peněz a bohatství a jiní nemají ani rodinu,jídlo ani zdraví.
Chtěla bych,aby neexistovaly rozdíly mezi chudými a bohatými.Aby měli všichni stejné právo na život.
Chci zpříjemnit život všem,co si to zaslouží!...Všem těm,co v životě moc štěstí nepobrali.
Nevím jaké to je,nemít rodinu,nemít ne chleba,ani jaké to je být upoutaný na vozíčku.Ale jedno vím jistě!...
Chci všem těm lidem pomoc!...
Chci změnit jejich životy!...
Chci změnit svět...


…ale pořád jsem jen ta malá naivní holka…

Autor Cizí neštěstí, 18.11.2010
Přečteno 655x
Tipy 11
Poslední tipující: Alien.v.v.s., carodejka, Bíša, Unyle Pěl, ziriant
ikonkaKomentáře (10)
ikonkaKomentujících (8)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Ahoj . Máš krásné srdce. Přeji ti abys alespoň zlomek dokázala. Taky jsem měl takové sny. Ale čím je člověk starší , tím víc zjišťuje , že to v jednom životě není možné. Vždy je dost , těch, kteří to kazí. Musela bys být hodně bohatá, a většiny majetku se pravidelně vzdávat abys pomohla alespoň zlomku těch, kteří si to zaslouží. Ale pozor. Je tu i dost těch, kteří toho dokáží zneužít. Ale kdybys jednou našla řešení, dej vědět. Rád se přidám.

11.03.2012 10:14:01 | korzar

Chtěla bych pro zlepšení světa něco udělat, i kdyby to mělo být jenom čtení pohádek dětem v nemocnici. Vím, že proto, aby bylo všechno lepší, musel by každý člověk začít s úklidem vlastní duše, což není možné. A jestli mě napadne nějaký převratný nápad typu "Psychologická poradna pro dlouhodobě znavené stereotypním životem", dám vědět. :)

11.03.2012 14:28:31 | Cizí neštěstí

I to čtení pohádek v nemocnici je úžasná věc. Existuje i to, že lidé docházejí do určitých dětských domovů, a věnujou jim chvilku svého času hraní si s nimi. Už jsem o tom slyšel, ale ještě jsem se nedostal k tomu, abych si našel nějaký kontakt. Zatím mám svých starostí dost o svou rodinu, ale chystám se k tomu.

11.03.2012 15:32:38 | korzar

Děkuji :-)

07.03.2012 05:45:33 | Cizí neštěstí

hezky napsáno:-)

06.03.2012 16:00:20 | kočkopes

Jednoduchý problém... kde nejsou lidé, nejsou chudí lidé, nejsou ani zločinci... Utopie - to je svět bez lidí a jediný akceptovatelný svět...

29.04.2011 21:40:00 | Trystan ap Tallwch

Jo, předsevzetí jsou krásná.

15.01.2011 20:56:00 | Lilien

Máš moc krásná předsevzetí, moc hezké.))

30.12.2010 00:47:00 | carodejka

Chci taky změnit svět. Všem ten život ještě víc ztížit..

22.11.2010 12:33:00 | Unyle Pěl

to je pěkné :-), uvidíš, jak se to bude s časem měnit

21.11.2010 10:08:00 | ewon

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí