Prázdnota bytí

Prázdnota bytí

Anotace: o prázdnotě bytí.

Prázdnota bytí.
Tesco :
Starší tmavovlasá paní. Fuňí. Rozhlíží se : „ Ježišmajrá, tolik lidí. Nemůžou sem dát víc kas?!“ Stará bělovlasá malá paní. Otočí se se svých stařeckých pachem a povídá paní vedle : „ Teda, to maso podražili, viďte pani. Já občas chodim do Lidlu. Mam to tam blízko a někdy se na zpět svezu 13kou. Tam to maj levný, ale tady zas dávaj 2 tašky zadarmo…
Bla bla bla.
Lidi:
Teda to je doba. Dneska chodíme do práce pracovat na jednoho majitele, abychom mu pomohli zbohatnout. A sami se máme bídně. Kapitalisti…
Bla bla bla.
Práce fin.poradce :
Co by jste jednou raději. Dům nebo byt? Na okraji města, v centru města nebo vesnici?? V jaké hodnotě? Tak k tomu nám pomůže buď stavební spoření, a nebo se na to můžeme připravit pomocí investic…
Bla bla bla.
Doma:
Nakrájíme cibuli, osmahneme, poprášíme moukou, necháme do zlatova podusit…
Na bílé se nesmí dostat flek od vína. Roztrhané povlečení. Koupit nové. Barevné kvalitní prádlo na 40, ponožky na 60.
Flaška plastová, dopis do papíru, sklenice od zavařeniny do skla.
Flek od rozlitého čaje… Vytřít! Umytí nádobí…
Z nákupu… Špinavá lednička… vytřít.
Bla bla bla.

Láska = ultimáta, podmínky.

Prázdnota bytí.
Autor Svatule, 18.11.2010
Přečteno 405x
Tipy 3
Poslední tipující: la loba, ewon
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

ono i tohle téma je vcelku pořád stejné, ale tady na Literu mi připadalo nové, možná nově vystižené a přišlo mi lepší než to předchozí dílo. A možná je to znuděnost- v takovém stavu člověka nebaví dlouhé věty a obraty.

21.11.2010 10:16:00 | ewon

Po přečtení jsem měla pocit že se všechno neustále opakuje, děláme vlastně pořád to stejné dokola...
Proč něco někdy neudělat jinak ?

19.11.2010 17:18:00 | To je ONA

Nevím proč, vzpomněl jsem si na píseň "Neznámé nepouštěj dál" skupiny Progres 2. Připadlo mi to taky jako takový - víceméně strojový - výčet... Taky dobrá věc, ale na můj vkus příliš neučesaná, možná by chtěla nějak doladit.
A dovolím si upozornit na pravopisnou chybu, pokud nebyla úmyslná - "funí" bez 'ň', to 'i' změkčuje poměrně dost ;)

18.11.2010 22:47:00 | J.U. Ray

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí