Mám kamaráda

Mám kamaráda

Anotace: je to reakce na jednu krásnou úvahu - povídku tady...

Mám kamaráda (nazývám ho tak s hrdostí a pevně doufám, že i on to cítí stejně), který tak jako my ostatní sedává před svítící obrazovkou, čte myšlenky i nemyšlenky a sám občas přidá svou hřivnu na modré stránky.

Někdy jsou jeho dílka vážná k zamyšlení, někdy trochu nevážná, někdy se prohýbám smíchy. I v časech, kdy my ostatní píšeme nostalgické, smutné „dojáky“ on dokáže vyloudit úsměv svými „neliterárními“ poklesky (tak nějak to ostatně hodnotí on sám).

I v dobách vánočních,silvestrovských a jinak svátečních se nenechá dohnat splínem a když se podívá kolem sebe, vidí svět barevnými brýlemi.

Když prší a my „básníci“ lkáme nad olovem na obloze a slzami nebe, on vidí kapky života a úsměv v kalužích, když napadne sníh a já hartusím na náledí, on s úsměvem vítá zrcadla země a pozoruje srandovní babičky na sáňkách…

Závidím mu jeho věčný optimismus a zároveň jsem šťastný, že mi dopřává trochu jej ochutnat, popít, přivlastnit si …

Mám kamaráda a vážím si ho díky jeho nezdolné dobré náladě a schopnosti pomáhat křehkým dušičkám okolo sebe, díky jeho upřímnosti a charakteru. A tímhle malým povídáním bych mu chtěl poděkovat za sebe, za Levanduli, za Lucku, za Bíšu … za nás všechny.

Díky Gabkine!
Autor G.P., 02.01.2011
Přečteno 642x
Tipy 17
Poslední tipující: Zasr. romantik, Iv, Kapka, ewon, Levandule, Štěpina G, strawbery, jedam, Viktorie Zvalová, Romana Šamanka Ladyloba, ...
ikonkaKomentáře (4)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

K tomu je zbytečné cokoli dodávat. Závidím vám. :o)) Jste chlapi!

20.01.2011 16:42:00 | Zasr. romantik

Jo,Gabkina můžu :-)

17.01.2011 09:40:00 | Iv

Milane a Zuzko, nepřehánějte! My známe jen vaše úsměvy, plné talíře ryb navařených v 25ti úpravách, a velkou toleranci, kterou rozdáváte nejen sobě navzájem, ale i nám ostatním :-)))

04.01.2011 10:33:00 | Levandule

Ani nechtěj slyšet jakými slovy přivítal včerejší novou nadílku sněhu ... a tu předvčerejší .... a tu před týdnem .... a tu před měsícem .... a tu před rokem .... :-))). To by nám možná i liter zčervenal :-). A výraz "hartusit" by byl pro něj hodně slabý.

04.01.2011 05:43:00 | Štěpina G

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí