Nejcenější co mám...

Nejcenější co mám...

Anotace: Úvaha téma Nejcenější co mám...

V dnešní uspěchané době ,kdy všichni za něčím stále spěchají,stále mají z něčeho obavy a někdy i strach , se málo kdo pozastaví nad tím ,co je vlastně to nejcenější co mají .
Někteří si stále více myslí , že tím nejcenějším pro ně jsou peníze a co největší majetek.
Nezajímají je lidé kolem nich ,ale jen oni sami.
Já si ale myslím,že tím nejcenějším co můžu mít ,jsou mí přátelé a kamarádi, zdraví a hlavně rodina. Tím myslím tátu s mámou,kteří se o mě starají ikdyž mají jistě mnoho problémů a starostí . Snaží se pro mne vytvořit pokud možno bezstarostné a co nejkrásnější .
Po pravdě řečeno,moje představy,jako většině mých vrstevníků,jsou úplně jiné!
Bohužel, dnešní doba spěchu a honění se za vlastním mamonem, je již taková a proto si málo kdo váží těchto krásných a cenných věcí.
Já si přeji a doufám,že těchto pár věcí,,rodinu´´ si budu vážit a užívat si co nejdéle a pokud to doba dovolí , že na tyto okamžiky s mími nejbližšími ,,nikdy´´ nezapomenu.
Vždyt´ o tomto je náš život a ne o tom mít co nejvíce.
Autor brumarova1, 26.05.2011
Přečteno 641x
Tipy 4
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Děkuji :))

12.06.2011 18:42:00 | brumarova1

Děkuji :o) Budu se snažit si to do té hlavy něják zapsat :o)

12.06.2011 18:13:00 | brumarova1

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí