Prázdnota je někdy cestou

Prázdnota je někdy cestou

Anotace: Člověk se občas cítí prázdný, aby se naplnil novými věcmi...

Byl krásný slunečný den a já seděla uprostřed ticha a naslouchala svému vnitřímu hlasu. Pokládala jsem sama sobě mnoho otázek, ale bylo těžké na ně odpovědět. Připadala jsem si strašně prázdně. Je to až zvláštní, jak se člověk může cítit prázdný. I když nejdu dlouho životem, myslím, že jsem toho hodně zažila, na hodně věcí jsem přišla, hodně věcí jsem odhodila, protože mi připadaly zbytečné, ale najednou po tom všem, co se v mém životě odehrálo chybí něco podstatného. Láska? Víra? Naděje? Nemyslím si, jsem spokojená s tím vším, smířená se sny, které se možná nesplní tak, jak bych chtěla. Jen ty tři slova mi pořád zní v hlavě. Prchám snad pře nimi? Snažím se ukrýt, abych se jim nemusela postavit tváří tvář? Nevím. Můžu říct: "Vím, že nic nevím." Bude to však skutečně platit? Vím tolik věcí, ale asi si je nechci připustit k duši. Nechci, aby moje duše všechny poznatky nasákla a začala je využívat v mém životě. Jsem zmatena. Co vlastně chci? To zůstane ještě chvíli nezodpovězenou otázkou. A tak mi nezbývá než čekat a doufat, že všechno se uskuteční tak, jak má.
Autor lullaby, 09.06.2011
Přečteno 513x
Tipy 5
Poslední tipující: Bambulka, hloubavá
ikonkaKomentáře (6)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Děkuji za kometář:)
Nějak tohle všechno v podvědomí vím, řekla bych něco podobného na takovou úvahu, ale někdy i sebevíce uvědomělý člověk potřebuje nějaké moudro slyšet od druhého:)

Děkuju:)

10.06.2011 22:36:00 | lullaby

...
věci přicházejí a odcházejí, stejně tak prožitky... Ptáš se na smysl lidského bytí, dovedeno na jednotlivce? Ten někdo hledá celý život ... neboj, ve správnou chvíli poznáš, proč jsi tady, každý máme svůj úkol ...
...a s tou prázdnotou /o které píšeš/, možná spíš bych řekla "vyčištěním" sebe sama uvnitř, tos napsala velkou pravdu ... když jdeš "k sobě dovnitř" ... umíš pak žít i ven ;-)

jen sni a zkus žít, naplno ;-) každý jeden den ...
napsala jsi hezkou úvaha ...

10.06.2011 18:09:00 | Bambulka

Sdílím tvé pocity. Mám to často obdobné - prázdnota, co vlastně chci.... A na toto téma jsem toho napsala snad nejvíc. Vím přesně...hezky napsané

10.06.2011 12:03:00 | E.T.Jane

Děkuju:)

10.06.2011 10:29:00 | lullaby

Děkuji:) Zázrakem je i jeden splněný sen:)

09.06.2011 19:02:00 | lullaby

Jsi ještě opravdu mladá - všechno důležité máš teprve před sebou! Ať se tvé tajné sny naplní!

09.06.2011 18:04:00 | hloubavá

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí