Nezabiju Tě, matko

Nezabiju Tě, matko

Anotace: Chybí tu jedná zásadní sekce- Vyznání

Je to jako by Vás někdo měl na své dlani a pak, po mnohých pokusech o sevření, Vás konečně zmáčkl. Rozmáčkl mezi prsty. A děje se to stále dokola. Nejdříve vidíte jen náznaky snahy stisknout. Snaha však roste a z náznaků se stane jakési skoro rozmáčknutí, až jste jednoho dne pomalu rozmáčknuti, dalšího dne s o něco větší rychlostí, třetího s ještě větší rychlostí, větší, a větší, a ještě větší a pak je dosaženo rychlosti, a taky tvrdosti, nejvyššího možného stupně rychlosti, a taky tvrdosti, a Vy umíráte, abyste se druhý den zrodili a ten samý den zemřeli. Stále dokola. Je to peklo, jedna z těch nočních můr kdy padáte kamsi dolů, aniž byste někdy dopadli, kdy se snažíte běžet, i když běžet nedokážete, kdy se snažíte něco udělat, a ono se to nikdy nepodaří.
Je to napětí a ostražitost, taky netrpělivost, žádné zákony neplatí, zdravý úsudek jde stranou, ale i rodina, láska a poctivost, respekt neexistuje, jen zlost na nevydařený život, na rodiče a jejich pěsti, přátele s překroucenými pravdami, a na změnu. Je to hrozně neosobní a přece až příliš intimní. Je to samé ,,prosím", ,,dost", ,,nech toho" a ,,já Tě nenávidím", ,,je konec", ale to je jenom hra chvíle a situace. Pak je konec.

Řekla jsem jí, že jestli to ještě jednou najdu, rozmlátím jí to o hlavu. Dneska to byly dvě. Štve mě to. Rozházela jsem jí věci po pokoji. Aby se zamyslela, a ze zoufalství. Stále mlela svou, a zraňovala ho. On řval. A ona stále mlela. Říkala jsem jí, ať toho nechá. Stále mlela. ,,Nech toho", povídám pětkrát. Nenechala. Dala jsem jí ruku přes pusu, aby už mlčela. Odstrkovala mě a já pak našla tu první. To bylo před tím rozházením věcí. Začala mě kopat po tom, co jsem našla druhou, a po tom, co jsem jí dala dvě- ne, tři facky. Seděla v křesle a zase mlela. Nevěděla co. Chytla jsem jí za ramena a třásla s ní, tlačila jí hluboko do křesla. Má 45 kilo, muselo jí to bolet. Bolelo. Mě to bolelo. Vyváděla a lítala jsem po pokoji, i dalších. Hledala jsem dál, ale už nic nenašla. Jsem zoufalec.

Řekla jsem mu, aby neřval a nenadával. Neposlechl mě. Tak jsem ho prosila dvacetkrát, aby toho nechal. Neposlechl mě. Ona chtěla něco, v hlavě měla ale něco jinýho, on udělal, co její pusa řekla, ona mu to vyčítala a on pukal vzteky. Balkón a sídliště pod palbou vulgarismů. Další potěšení z našeho neštěstí sousedů. Přinutila jsem ho mlčet. Šel pryč. Řval a já vnímala jen další sprosťárny. Neberou konce. Zase jsem ho prosila. Taky jsem řvala, a zase prosila. Bylo mu to fuk. Vrazila jsem mu facku a on si letěl pro led. Práskl dveřmi od mrazáku a zase něco při sém konání rozbil. ,,Já Tě prosila". Brečel. Já skoro taky. Jsem troufalec.

Řekla jsem si, že si mu jednou nebudu stěžovat. A nestěžuju. Poprvé za dlouhý čas to se mnou nejde do háje. I když jsem ztroskotanec.
Nikdy to neskončí.
Autor Traci, 14.06.2011
Přečteno 409x
Tipy 4
Poslední tipující: Bambulka
ikonkaKomentáře (5)
ikonkaKomentujících (5)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

traci, ať je to co je to, vypadni odtamtud. cesta se najde. je ti 19. jediné, co by tam nemělo zůstat, je malé děcko, co ještě nemůže samo pryč. víc se dělat nedá. ahoj.

16.06.2011 23:29:00 | pamp_elka

... Tip za odvahu ...

...zajímavá je i forma - ten vodopád slov ... je to jako zpověď/výpověď šeptaná za tmy do koruny stromů ...

Je to napsané tak, že to musí být pravda ... ať už v životě Traci nebo blízko jejího života ... ten, koho se to týká, bojuje, nebude to stigma, je to šance ... ptz dostal/a/ do vínku sílu ... postavit se bolesti a přesto přese všechno - milovat a odpustit /snad jednou/ ...

15.06.2011 21:43:00 | Bambulka

Každý má něco ve svém životě ,,prokletého", hlavně mě nelitovat, to bych si případala vážně hloupě.

15.06.2011 17:24:00 | Traci

mě to připadá natolik zmatené, že mě ani nepadlo, že to je vymyšlené. Snad se pletu.

15.06.2011 15:59:00 | ewon

nemám absolutně nic proti formě..protože je to čtivé..ale Traci, prosím, řekni mi, že se to neděje u vás :(

15.06.2011 08:11:00 | Lady Carmila- Políbená mlhou..

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí