Timchel

Timchel

Anotace: ... Možná... Můžeš... od uživatele Hatšet Psufet dne 28. srpen 2011 v 10:03

... nedávno,... docela nedávno,... jsem měl vzácnou příležitost a dostatek času,...zamyslet se nad tím,... proč nemám pořád čas pro tu správnou příležitost,... abych se mohl zamyslet... a ejhle...,...!... vylezlo z toho,... staré,... prapůvodní .... Timchel... Jo jo... je to ten známý příběh z knihy Genesis...,...příběh kdy Jahve dává Kainovi největší dar,... jak s ním však naložil víme ....,... a tak se ptám,... jak s ním naložíme... MY.....DNES........???!!!

Timchel



( Kain se zalyká nenávistí k Abelovi a Jahvemu kvůli nepřijaté oběti )

JEHOVA promlouvá ke Kainovi… Zaplétáš se se zlem… číhá za dveřmi… ty ale nad zlem můžeš zvítězit a budeš žít plným životem… se zlem to není jednoduché … opravdu bys s tím měl něco udělat … nebuď mrtvý… nebuď jen trpnou obětí… žij buď aktivní … všechno a cokoliv je vždycky
možné… zázrak nikdy není daleko… divy stále přicházejí… můžeš si myslet cokoliv a věřit čemukoliv ale tvůj příběh se skládá z toho, co jsi skutečně udělal …! Nevaruji … nic neslibuji…nenařizuji … ani nepřikazuji …. Dávám ti to nejtěžší břemeno… vlastní odpovědnost… Timchel…Můžeš… ! Můžeš překonat zlo v sobě i okolo sebe… třeba budeš bojovat předem ztracený boj… dost možná, že prohraješ… … o to však nejde… tvá člověčí velikost spočívá v možnosti zvolit si sám svoji cestu… na vlastní odpovědnost vybojovat svůj zápas . Timchel ruší všechny tvé výmluvy na osud… dědičnost… předurčení… špatné okolnosti… … Jedinou překážkou zůstává tvůj strach… hrůza… z možnosti volby… která tě může stát všechno … !
Věř… že tvoji lidskou svobodu .. ti teď dávám slovem Timchel… bude ti sloužit a přidržovat dveře Existence dokořán…. …. …. Možná … Můžeš …
Autor wsax7, 04.09.2011
Přečteno 322x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí