Rodina

Rodina

Anotace: Co k tomu dodat...? Máme přece jen jednu........

Rodina... Jedno magické slůvko, které zahrnuje celou oblast lidí, kteří jsou v našem okolí. Každý má svou rodinu, větší nebo menší, ale každý má tu svou. K čemu nám vlastně je naše rodina? Dokáže nám pomoci, když máme problémy, ale dokáže nám také moc ublížit. Není přece nic horšího než zrada bratra...
A to by stačilo pouze o věcech mluvit. V rodině se musí mluvit o všem, aby v ní byla rovnoprávnost. Ano, každý musí mít svou autoritu, jinak to ani nejde, ale musí být vůči jinému ohleduplný a musí tolerovat jeho přání, jinak by rodina nemohla pořádně fungovat. Ale tolerance se mnohdy z rodin vytrácí. Mnozí rodiče kvůli své práci pomalu zapomínají se svými dětmi mluvit a mnohdy jim vůbec neumí naslouchat. Děti se potom osamostatňují a rodiče se potom diví, co jejich dítě dělá ve svém volném čase. Není přece nic krásnějšího než si s rodinou sednout alespoň někdy u společného oběda a popovídat si...
Autor Alexita, 02.07.2006
Přečteno 394x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (4)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Hm, pravda..tolerance..z nasi rodiny se bohuzel vytraci..trochu me to rozhodilo..

17.02.2007 14:20:00 | Gabika

Rodina je hodně důležitá...alespoň pro mě. Trávím s ní hodně času. Každý víkend turnaj v pétanque, který hraje celá moje nejbližší rodina. Jsem vděčný, že mám tak skvělou fungující rodinu, i když to občas zaskřípe, alejen malinko

03.09.2006 18:24:00 | Muta cum liquida

Chápu to. Já taky žiju bez svého pravého otce, ale nikdy jsem mu nic nezazlívala, ale je jeho chyba, že ho vůbec nezajímám... Proto si myslím, že i když nemáš úplnou rodinu, určitě žiješ s lidmi, kteří Tě mají rádi a s nimi také musíme mluvit...

17.07.2006 23:00:00 | Alexita

Já bych řekla asi tohle. Je sice hezký si posedět s rodinou a pokecat s ní, ale v některých rodinách to prostě nejde! Ale účel toho, co jsi napsal byl asi jinej. Jen mě tohleto tak napadlo. Ale jináč to máš dobrý...

03.07.2006 14:00:00 | Karlička

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí