Obraz

Obraz

Anotace: toto mě napadlo díky Pájovi...pájo, děkuju :) a je to vlastně o člověku a jeho chybách

Obraz , když se řekne obraz každý si pod tímto pojmem představí uměleckéke dílo. Nikdo si hned nepředstaví to stejné, ani se nemusí shodnout u autora, ale představí si pomalované plátno. Ať už abstraktní či konkrétní postavu či krajinu, je to prostě obraz, ale musí to nutně být umělecké dílo?
Podívejme se hlouběji, co vidíte? Já vidím sebe. Obraz sama sebe , když se ráno podívám do zracadla. Vidím všechno co je ve mě i to co je kolem mě. Uvnitř vidím všechny mé vlastnosti ať už dobré či zlé, to co sem prožila a stále ve mě žije, svoje pocity a nálady. Vidím komu patří mé srdce, vidím ho totiž uvnitř mě. Pokaždé když se podívám do zrcadla ho vidím, uvnitř. Vždy když nevím co dělat tak si stoupnu a podívám se.
Už jste to zkoušeli? Někdy se podívat do sebe, dovnitř sebe a říct si co cítíte , či zda byla chyba to co jste udělali. Opravdu to pomáhá. Když uděláte chybu a nechcete si to připustit. Celý dny vás to trápí, není nikdo kdo by vás vyslyšel a potvrdil vaši teorie, avšak nikdo neporadí víc než to uvnitř. Najednou tu stojíš, stojíš před zrcadlem a nemáš ani sílu se do něj podívat, pomalu zvedneš hlavu, konečně ses podíval/a pravdě do očí, co vidíš? Dívej se pořádně! Ano, byla to chyba, bylo to hloupé. Nejlepší když se omluvíš tomu člověku ,ale ještě lepší, když to přiznáš sobě!
V tomto si já představuji obraz. Obraz sama sebe, kde vidíš vše čeho si normálně nikdo nemůže všimnout. Jen vy! Podívejte se! Pořádně! A hluboko!
Autor allenie_eve, 12.10.2006
Přečteno 309x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí