Chci Vám něco říct

Chci Vám něco říct

Anotace: Tahle úvaha vlastně není úvahou, jen vysvětluje mé dílko " Mít čas na bytí..."

Ahoj..díky, že jste alespoň otevřeli tento text...přála bych si, abyste si toto vysvětlení dočetli až dokonce. Protože Vám chci něco říct...
V té mé úvaze " Mít čas na bytí " mám na mysli, aby se lidé neuzavírali sami do sebe, nezanevírali na všechny a všechno a nesnažili se s ostatními porovnávat. To přece všichni dělají. A dělají to proto, že je něco trápí a tím svým hloupým " uzavíráním..." si to chtějí vynahradit. Proto jsem napsala tenhle citátek( nevěděla jsem, kam ho dát, protože tu rubrika s citáty není..nic lepšího než úvahy, mě nenapadlo )...A tak jsem si říkala, že až budu smutná a budu si svůj smutek kazit nějakou podobnou hloupostí, přečtu si tohle..." Právě teď ( v tu chvíli, kdy jsem smutná a beznadějná a nebaví mě být ) nastal čas žít ( nastal čas začít znovu žít..vlastně ne znovu jen pokračovat dál, tam, kde jsme skončili...)...:-)
Omlouvám se za svou nestručnost, ale považuji za důležité, abyste mě pochopili...:-)
Autor Hejky, 15.11.2006
Přečteno 286x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Je fajn, že si přidala tento textík ke svému citátu. Někdo by si ho mohl možná špatně vyložit. A taky bychom mohli navrhnout "někam", aby zařadili také rubriku CITÁTY.

20.11.2006 19:49:00 | Linushka

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí