HOROSKOP VE ZKRATCE

HOROSKOP VE ZKRATCE

Anotace: ....aneb jak to vidím já!

Ráda spím, když vstávám, tak velice pozdě a to většinou proto, protože mám výčitky, že spím tak dlouho. Nevstávám tedy s pocitem, že už se mi nechce spát, ale spíš s pocitem, že bych měla už konečně začít něco dělat.
Jsem často přecitlivělá a velice sentimentální. Často přemýšlím o minulosti, tu stále hodnotím a rozebírám. Ale zároveň myslím na budoucnost, kterou si nakonec zidealizuji a vysním tak, že pak s realitou nejsem nikdy spokojená.
Mívám často pocit stísněnosti, úzkosti či mírné deprese. Trápí mě svět kolem mě, starosti či neštěstí ostatních lidí. Často s nimi soucítím a to i když o to ani nemají zájem. Občas mívám pocit, že stále někoho kolem sebe zachraňuji (i když se toho nedokážu zbavit) s tím, že nikdo nezachraňuje mě.
Co se týče cílevědomosti, tak pokud si něco důležitého umanu, tak zatím kráčím velmi vytrvale i když mě to stojí velké přemáhání, ale nezastavím se už kvůli tomu, abych neztratila tvář před všemi, kterým jsem vylíčila své vysoké cíle. Občas naopak přemýšlím jestli m to všechno to jí za to, ale nikdy úvahy nedojdou tak daleko, že bych to vzdala.
Co se týče krásy, tak si někdy připadám jako blázen, když se zahledím do krajiny a v hlavně mi stále dokola běží ta věta: „to je ale krása“. Úplně na mě vždy dolehne krása určitých maličkostí a když mě nikdo nevidí, tak se dokážu i velmi dojmout, ale pozor to pouze a jedině, když jsem sama. Nesnáším totiž na druhou stranu, aby mě někdo viděl, že jsem nějaká smutná, dojatá či nešťastná. Do těchto tajů zasvěcuji pouze opravdu vyvolené lidi, ale ani před nimi nepláču a příliš se nedojímám. To až potom večer, když se setmí to na mě vždy dolehne.
Ve společnosti jsem naopak velice veselá a asi si tím i vynahrazuji ten věčný vnitřní smutek a nespokojenost. Ale není to lež, vždyť já se ráda zasměji a čím je věc víc absurdní a šílená, tím více se dokážu rozjet a rozjařit až na neúnosnou míru.
Na vlastní ženské prvky příliš nedám, protože se v nich necítím dobře, ale někdy se mi stane, že se přistihnu jak závidím těm, kteří dokážou poctivě o sebe pečovat a vyzařuje s nich právě ta ženskost. Mívám pak pocit, že nejsem a to asi o pravdu nejsem kultivovaná a distingovaná, jemná.
Muže potřebuji silného, abych měla pocit, že mě bude ochraňovat, že se o mě bude starat a že se o něj mohu opřít. Ale zároveň mi musí umět naslouchat, musí umět odpovídat na mé věčné dotazy a rozbory a musí působit, tak, jako že nic není problém a vše lze snadno vyřešit. Zároveň se ale chci starat já o něho, hýčkat si ho a rozmazlovat ho. A když se bude ve vhodnou chvíli ta „hora masa“ umět dojmout a projevit svoji občasnou slabost, tak to bude jenom dobře a o to víc si ho pak budu vážit.
Někdy jsem malinko sarkastická a rýpavá či absolutně líná. Jindy mě popadne chuť podniknout něco šíleného.
Co opravdu nemám ráda, to jsou změny a to i když se zdají být k lepšímu. Dá se říci, že jsem dost konzervativní a svým způsobem usedlá s určitými prvky vyšinutosti a šílenosti. ?
Jestli mám ohodnotit to co je pro mě prioritou ve volném čase, tak je to rozhodně spánek prokládaný aktivním sportem. A když už mi přijde malinko pošetilé pořád spát a snít, tak se aspoň odvalím k počítači či televizi, abych buď donekonečna klábosila s kamarády či se podívala na nějaký supr film.

TAK TO JSEM PROSTĚ JÁ! ?

……………schválně jestli někdo z vás pozná jaké jsem znamení ?…budu se těšit na vaše názory!
Autor AH, 22.11.2006
Přečteno 266x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (4)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

jaa osobne jsem rak, a tohle dokonale sedi :)

28.11.2006 19:05:00 | Fertility

Tak budeš Ryba, ne že by na tom záleželo

23.11.2006 12:34:00 | Daniel S.

úplně jsem se v tom poznala... jako bych to psala Já!
Ses určitě Býk.. hm?

22.11.2006 18:55:00 | mazarka

...:-) "tesne vedle".. :-)

22.11.2006 15:10:00 | AH

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí