Zvláštní principy světa a života

Zvláštní principy světa a života

Anotace: stačí jen sledovat,jak všechno okolo vás tak divně běží....

Celý život člověk jenom něco hledá. Hledá si zaměstnání, uznání, lásku...Hledá toho tolik...A přitom, když najde, má jenom potřebu vyměňovat. Je zvláštní, že dřív, když se dva našli, dokázali spolu strávit celý život. A dnes? Připadá mi, že každý se bojí, že bude vyměněn. Za něco lepšího, novějšího....možná krásnějšího, víc sexy? Jeden aby se bál pouštět partnera někam samotnýho, protože se může vrátit a najednou vás nebude chtít po svém boku, protože našel někoho lepšího. Ale proč člověk nemůže být rád za to, co má okolo sebe? Proč pořád touží něco hledat? Proč si pořád myslí, že může mít něco lepšího, než momentálně má? Člověk vedle sebe posadí svého partnera, aby vedle sebe vůbec někoho měl a stejně hledá dál, protože má pocit, že má na víc. Není potom krásné vědět, že jsem šťastná za to, koho vedle sebe mám? Že jsem pyšná na to, že je vedle mě on a nehledám nikoho dál? Že opravdu vím, co cítím a važím si toho? Proč se pořád někdo za někoho vyměňuje?
Já vím...Sama se tomu divím a myslíte, že to nedělám?
Na světě je to všechno zvláštně zařízený. Myslela jsem, že je svět spravedlivý, že prostě jen ti slabší neuspějí a ti silnější jo, protože jsou k tomu ti vyvolení....Jenže jeden den můžete být pro svět užiteční a za chvíli vás nahradí někdo, kdo je jiný než vy. Nemusí být ani lepší, jen se taky hodí na vaše místo, tak co řešit? Je to asi zákon. Svět je hrozně nespravedlivej. Někoho hrozně moc milujete. Milujete ho tak moc, že byste za něj snad i položili život...A on vás ne. Po pár měsících vás vyměnil za někoho, kdo ani není lepší než vy, není krásnější, chytřejší a ani tu osobu nemiluje víc než vy, je jasné, že jí časem ublíží tak, jak vy byste jí nikdy neublížili....Ale nelze s tím nic dělat. Proč to nejde udělat tak, že člověk by miloval toho, kdo ho na světě miluje nejvíc? Proč milujeme lidi, kteří nás nemilují tolik, jako nás milují ti, které nemilujeme? Život, svět....to je jen chaoz. Vyhazuje nás a miluje, jak se mu zlíbí. Žijeme ve strašně zvláštních zákonech....nesmyslných a nelogických.
Autor Iňulka, 01.12.2006
Přečteno 464x
Tipy 1
Poslední tipující: Lachailla
ikonkaKomentáře (4)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

to jo, taky jsem byla vymenena..tak vím přesně o čem mluvíš, také si říkám každý den jak je to nespravedlivé rodit se do života, který přináší téměř jen smutek..i já bych na tohle chtěla znát odpověď...poslední rok jsem tak zklamaná lidmi, že občas chci sebrat pár věcí a zmizet..bohužel to dost dobře není možné, protože sama před svýma zklamáníma a smutky nikdy neuteču..a to je další věc, proč se musíme trápit dál? Nebylo by pro nás lepší jednoduše zapomenout? A ejhle..ono to nejde, a je to pořád živé a čerstvé...ty rány..držim palce a zkus být silná..:) hugs

27.11.2008 09:35:00 | Agniezka

krásná úvaha Iluško:)Jak už sem ti říkala,sme nějak propojený a proto mi příjde,že vždycky víš jak mi je a nad čím uvažuju

07.10.2007 19:44:00 | hopelessly-crazy

Jj to je pravda moooc pěkný=)

24.09.2007 20:50:00 | ondranow

Pěkné, pěkné. Jen se divím, že ti to ještě nikdo nepochválil...

02.12.2006 14:19:00 | kruppe

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí