10 zásad

10 zásad

Anotace: Úvaha nad životem shrnutá do deseti zásad. Zdá se vám to sobecký? Drsný? Přehnaný? Naivní? Či snad souhlasíte? Napiště...

Zásada č. 1
Když chceš, aby to nedopadlo, spolehni se na druhé a každé ráno se na sebe usměj.

Zásada č. 2
Nikdo se k tobě nesmí přiblížit, když mu to nedovolíš. Nikdo na tebe nesmí sáhnout, když mu to nedovolíš. A neboj se říct si o odměnu.

Zásada č. 3
Když chceš dostat přes hubu, hodně mluv. A jen sama sebe nejlíp pochválíš, protože jen sama sebe nejlíp znáš.

Zásada č. 4
Jsi mladá, krásná, inteligentní a taky hrdá.

Zásada č. 5
Když jsi v právu, nauč se vyjít jako vítěz. A buď na ně drzá dřív, než oni budou drzí na tebe.

Zásada č. 6
Každý den může být dnem zvednutých koutků. A naštvat tě může jen inteligent a kárat přítel.

Zásada č. 7
Do místnosti vcházej s hlavou vztyčenou a s úsměvem na rtech.

Zásada č. 8
Dělej si co chceš, ale neubližuj tím ostatním. A nenech se do ničeho nutit.

Zásada č. 9
Lži, ale neubližuj tím sobě. Mluv pravdu, ale neubližuj tím druhým.

Zásada č. 10
Nemusíš. Můžeš. A měj svá tajemství, jen nezapomeň otevřít srdce.
Autor Jollynar, 03.12.2006
Přečteno 350x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře

dobré.Dost výstižné. :-))

12.12.2006 22:44:00 | Henzeke

Docela dobré, ale já to vidím kapku jinak.. jde o to jak kdo přistupuje k tomu životu a jak ho vede :-)

04.12.2006 12:36:00 | Andrejka.snb

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí